ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סיבות מקצועיות או חגיגות?

זעם על הנסיך הצעיר: חגג במסיבה ונדבק בקורונה

אחד מנסיכי המלוכה בבלגיה מעורר סערה לאחר שהשתתף במסיבה המונית בספרד והתגלה כחולה בקורונה. בבית המלוכה הסבירו כי נסע לשם מסיבות מקצועיות אך התברר כי השתתף במסיבה

זעם על הנסיך הצעיר: חגג במסיבה ונדבק בקורונה
אילוסטרציה צילום: pexels

זעם בבלגיה על הנסיך הבלגי יואכים בן ה-28, שנמצא נושא את נגיף הקורונה לאחר שהשתתף במסיבה בספרד.

המשטרה בספרד חוקרת כינוס של קרוב ל-30 אנשים בעיר קורדובה, בה נכח אחיינו של המלך פיליפ מבלגיה.

אנשי בית המלוכה הבלגי אישרו בפני אתר אל פאיס בספרד, כי הנסיך יואכים השתתף במסיבה בקורדובה, תוך שהוא מפר את כללי הריחוק החברתי, יואכים בן ה-28 הוא אחיינו של מלך בלגיה, פיליפ.

אותן מקורות בבית המלוכה הסבירו כי יואכים, התשיעי בתור לכס המלוכה, נסע לספרד ב-24 במאי מסיבות מקצועיות, אך לא סיפקו מידע נוסף על אודות "הסיבות המקצועיות". הם גם אישרו כי הנסיך נמצא נושא את נגיף הקורונה, אך לא ציינו אם יואכים חלה במחלה בארצו או בזמן שהותו בספרד.

על אף שבית המלוכה טוען כי הנסיך נסע לספרד מסיבות מקצועיות, מסתבר שהנסיך השתתף במסיבה בעיר קורדובה, שלא ממש היתה מ"סיבות מקצועיות" אלא יותר "סיבות חגיגיות".

לאחר הנחיתה במדריד, הנסיך יואכים נסע ברכבת לקורדובה. יום לאחר מכן הוא החל להראות תסמינים לנגיף הקורונה, הוא נבדק ונמצא נושא את הנגיף.

27 אנשים שהשתתפו במסיבה נמצאים בהסגר, והמשטרה בודקת את האירוע במטרה להטיל קנס בסך של בין 600 ל-10,000 אירו בגין עבירה על ההוראות.

קורונה מלך בלגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד