י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ערוכים לבצע 15,000 בדיקות

שר הבריאות יולי אדלשטיין: "יש עלייה של פי 5 באחוז הנדבקים"

על רקע העלייה בתחלואת הקורונה בישראל: שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר הבוקר בישיבת הממשלה כי חלה עלייה בתחלואה בקורונה בישראל - גם כשמנקים את מספר החולים בגימנסיה בירושלים, והזהיר מפני עלייה נוספת • לדבריו: "ישראל ערוכה לבצע 15 אלף בדיקות ביום"

שר הבריאות יולי אדלשטיין: "יש עלייה של פי 5 באחוז הנדבקים"
יולי אדלשטיין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע העלייה בשיעור חולי הקורונה, שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר לפני שעה קלה (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה: "תוצאות הבדיקות אתמול הצביעו על עליה של פי 5 בתוצאות החיוביות מחצי אחוז ל 2.5 אחוז של תוצאות חיוביות - 28 תוצאות חיוביות מתוך 1,012 בדיקות שהתבצעו".

אדלשטיין, ששב מסוף שבוע בכנרת, הוסיף: "משרד הבריאות מסוגל לבצע עד 15,000 בדיקות ביום. אני קורא לכל אזרחי ישראל - אם אתם חושבים שאתם חולים או שיש לכם תסמינים, או שאתם חושבים שהייתם ליד אדם חולה - לכו להיבדק!".

לדבריו, "יש לנו אירוע נקודתי בירושלים עם מספרים גדולים וחריגים. שמעתי שאומרים: מה הפאניקה הזאת? מדובר באירוע נקודתי. צריך להבין- העליה המתמדת התחילה עוד לפני האירוע של בית הספר בירושלים. וגם אם מנקים את הנתונים מבית הספר עדיין רואים את מגמת העליה".

עוד הוסיף שר הבריאות, "אני קורא גם לבעלי העסקים להקפיד על התו הסגול. כל אחת ואחד מהאזרחים לא חייבים לדעת את כל הכללים. מספיק שיידעו את ההנחיות האלו - עטיית מסיכה, שמירת מרחק והיגיינה. לא קשה להבין את זה. או שכולנו נהיה בסדר או שנהיה בסגר והרבה יותר מהר משחושבים".

יולי אדלשטיין שר הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד