י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא מחכים לרגע האמת

לקראת הסיפוח: בצה"ל נערכים לאינתיפאדה

בצה"ל לא מבזבזים זמן ומתרגלים אפשרות של אינתיפאדה שלישית שתגיע אולי בעקבות החלת הריבונות על יהודה ושומרון, במערכת הביטחון מתכוונים לקיים בשבוע הבא 'משחק מלחמה' שידמה תרחישי טרור העלולים להפתיע אותנו ח"ו

לקראת הסיפוח: בצה"ל נערכים לאינתיפאדה
תרגיל צבאי מבצע רוחות השמים צילום: דובר צה"ל

במערכת הביטחון נערכים לאיומי הטרור בעקבות קידום החלת הריבונות ביהודה ושומרון, צה"ל ומערכת הבטחון נערכים לכך שתחול עלייה בכוונות מפגעים וארגוני טרור לבצע פיגועים בשטחים ובמקומות אחרים בארץ ומתכוננים בהתאם, במערכת הביטחון מתכוונים לקיים בשבוע הבא 'משחק מלחמה' שידמה תרחישי טרור העלולים להתבצע.

התרחישים שנערכים אליהם, בחלקם, הם קיצוניים הרבה יותר. בשבוע הבא יקיים צה"ל משחק מלחמה, בשיתוף שב"כ וגופי ביטחון נוספים, במטרה לתרגל מנעד תרחישים שעלולים לקרות בעקבות החלטה על סיפוח. נוסף על כך, צה"ל טרם קיבל לידיו תוכנית כלשהי, וטרם התבקש על ידי הדרג המדיני להציג היערכות למהלך הסיפוח.

ראש הממשלה נחוש בכוונתו להחיל את הריבונות ביהודה ושומרון, והתייחס לכך בראיונות שהתפרסמו בסוף השבוע שעבר וחזר ואמר כי הוא עומד מאחורי הבטחתו בבחירות ובכוונתו לקדם את החלת הריבונות ביהודה ושומרון.

יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה הזהיר לאחרונה כי החלת הריבונות תביא לאינתיפאדה: "כל 15-10 שנים יש או מאבק עממי גדול או אינתיפאדה, כל מיני מאבקים עממיים. זה יבוא, זו תגובה טבעית לכל כיבוש. מי שזורע ייאוש ועוד ייאוש ומעמיק את השנאה, זה מה שהוא יקבל בסוף. מה לעשות? אלה חוקי הטבע".

החלת ריבונות יהודה ושומרון אינתיפאדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד