ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בזכות החברה שייסד

סגירת מעגל: כך מנעו מהגנב להשתמש באשראי של בנט

שר הביטחון לשעבר, ח"כ נפתלי בנט, פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו סיפר כי חברת האשראי הצליחה לעצור גנב מלהשתמש  בכרטיס האשראי שלו תודות לחברה אותה ייסד הוא עצמו עם חבריו בעבר

סגירת מעגל: כך מנעו מהגנב להשתמש באשראי של בנט
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

כרטיס אשראי שנגנב מחבר הכנסת נפתלי בנט זוהה ע"י תוכנה מיוחדת של חברת האשראי שמנעה מהגנב לבצע עסקאות וחיובים באשראי, מבחינת בנט מדובר בסגירת מעגל מרגשת, משום שאת המערכת שזיהתה את העוקץ פיתחה החברה שייסד בנט יחד עם שלושת חבריו לפני 20 שנה.

בפוסט שפרסם היום יו"ר מפלגת 'ימינה', חבר הכנסת נפתלי בנט, הוא סיפר כי חברת כרטיסי האשראי שלו מנעה מגנב להשתמש במספר הכרטיס שלו ולבצע עסקאות. "סיפור קצת מרגש. אז כרגע התקשרו אליי מישראכארט לומר לי שמישהו השיג את פרטי האשראי שלי ומבצע קניות (זה לא החלק המרגש), והם זיהו זאת ומנעו זאת", כתב שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט. "‏התוכנה שזיהתה את ההונאה היא זו שפיתחנו בחברה שייסדתי עם 3 חבריי (ליאור, מיכל ובן) לפני 20 שנה - סאיוטה!".

"כיום החברה מגינה על מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם ומעסיקה כאן בישראל מאות עובדים בבאר שבע ובהרצליה", סיכם בנט.

את חברת "סאיוטה" פתח כאמור בנט עם עוד מספר חברים לפני 20 שנה, הפיתוח המרכזי של החברה עסק במציאת דרכים לזהות את רמת הסיכון שקיימת בעסקאות בנקאות מקוונת וקניות בכרטיסי אשראי שמבוצעות דרך הרשת ולאמת האם מי שמבצע את עסקה הוא בעלי הכרטיס או שמדובר בגורם פלילי שהשיג את פרטי כרטיס האשראי בדרך לא חוקית.

אשראי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד