ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תזוזה בלשכה

גליקמן עוזב; ח"כ יעקב אשר מינה גוראי לדוברו

חילופי גברא בלשכתו של ח"כ יעקב אשר. לאחר שכיהן שנתיים כדוברו של אשר, עוזב יהודה גליקמן את התפקיד. את מקומו ימלא יהודה רוסט, חסיד גור תושב העיר אשדוד ועיתונאי לשעבר

גליקמן עוזב; ח"כ יעקב אשר מינה גוראי לדוברו
גליקמן ורוסט צילום: באדיבות המצלם

תזוזה בלשכתו של חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה'. לאחר כשנתיים, הודיע היום (ראשון) דוברו יהודה גליקמן כי הוא עוזב את תפקידו כדוברו של חבר הכנסת יעקב אשר שנכנס בסוף השבוע לכהן כיו"ר ועדת החוקה. 

גליקמן אמר היום, "עם תחילת כהונתו בשעה טובה ומוצלחת של חה"כ יעקב אשר כיו"ר ועדת החוקה, הבעתי בפניו את רצוני לסיים את תפקידי כדוברו וזאת לאחר שנים מרתקות ומלאות עשיה תקשורתית לצידו, שכללו בין השאר, מערכות בחירות סוערות ואינספור דרמות והתפתחויות פוליטיות".

"תודתי והוקרתי לחבר הכנסת אשר, על האמון הרב והגיבוי בכל פרט בתקופה בה האציל מסמכותו מתוך עין טובה ורוחב דעת ואני מאחל לו מכל הלב, ברכה והצלחה רבה במעלה הדרך הציבורית והאישית", הוסיף גליקמן. 

חבר הכנסת יעקב אשר מסר: "בימים האחרונים קיבלתי את בקשתו של יהודה, לסיים את תפקידו בלשכתי והודיתי לו על עבודתו המקצועית שנעשתה במסירות ונאמנות. אני מאחל לו המשך הצלחה בתפקידיו הבאים בהם ימצה את יכולותיו וכשרונו ויראה ברכה בעשייתו".

מי שצפוי לתפוס את מקומו של גליקמן, הוא יהודה רוסט, חסיד גור תושב העיר אשדוד ובעבר כתב בעיתוני 'בקהילה' ו'משפחה' וכן שימש כיועץ התקשורת של חבר מועצת העיר ירושלים יוחנן ויצמן ולארגונים נוספים. 

מינוי זה מגיע בהמשך למינוי נוסף של חבר מועצת העיר ירושלים אלחנן גרוסבוים שישמש כראש לשכתו של יושב ראש ועדת החוקה, יעקב אשר. אלה ישמשו לצד עו"ד יהודה כהן ויונה ויזל שימשיכו בתפקידם.

יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד