י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"נהלי העבודה חודדו"

לאחר סערת תמונת החרדים באולפן; הערוץ מתנצל

אמש עוררו עורכי המהדורה בחדשות 13 סערה כשהציגו תמונת אילוסטרציה בה נראים ילדים חרדים בכתה, בזמן שהשיח באולפן דיבר על התפרצות הקורונה דווקא בגימנסיה בירושלים. בעקבות הסערה, הערוץ מתנצל

לאחר סערת תמונת החרדים באולפן; הערוץ מתנצל
ילדים בתקופת קורונה צילום: אילוסטרציה, שוקי לרר

בערוץ 13 מביעים התנצלות לאחר שעוררו סערה גדולה בעקבות פרסום תמונות של ילדים חרדים תוך שידור הידיעה על ההדבקה ההמונית שהתרחשה בגימנסיה בירושלים, זאת למרות שאין כל קשר בין ההדבקה בבית ספר לציבור החרדי שאינו נמנה בין תלמידי בית הספר. מנכ"ל חדשות 13 התנצל ואמר כי "הנהלים חודדו".

פרסום תמונת האילוסטרציה בה מוצגים ילדים חרדים בתלמוד תורה, כשהשיח באולפן הוא על ההדבקה בגימנסיה בירושלים, עורר זעם רב בקרב רבים שראו בכך ניסיון של הערוץ למתג את החרדים כמפיצי מחלות. 

בעקבות הסערה, ישראל טויטו, מנכ"ל 'חדשות 13', כתב בחשבון הטויטר שלו: "לפני כל הסבר, אני מתנצל. מדובר בטעות". לדבריו "נהלי העבודה חודדו כבר אמש כשנודע על הטעות".

מחדשות 13 נמסר כי "יום שישי במשדר המיוחד שודרה בטעות תמונה של ילדים חרדים, לאורך 5 שניות, בהקשר של הגימנסיה והתפרצות המגפה. ראשית אנו מתנצלים על התקלה, מדובר בטעות אנוש. התמונה שהוצגה הייתה חלק מרצף של תמונות מתוך מאגר מתקופת הקורונה שהופיעו על המסך לשניות בודדות וביניהן גם תמונות של ילדים חילונים, בליינים ירושלמים מצטופפים, אזרחים בחוף הים וכדומה. עם זאת היא בהחלט הוצאה מהקשרה ואנו מתנצלים על כך. אין בכוונתנו לרמז על אמירה כזו או אחרת ויודגש כי כבר אמש, כשנודע לנו על התקלה, הנושא טופל במערכת החדשות".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד