י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חופשה בצל הקורונה

העיקר תבואו: המדינה הזו מוכנה לעשות הרבה עבור התיירים

כיאה למדינה שפרנסתה תלויה בתיירות, בקפריסין מתכוננים במרץ לתיירים מרחבי העולם. במדינה מייעדים מאות חדרים לטיפול בחולים חדשים ומתחייבים לשלם את ההוצאות הרפואיות של התיירים 

העיקר תבואו: המדינה הזו מוכנה לעשות הרבה עבור התיירים
לרנקה, קפריסין צילום: pixsabay

בקפריסין מתכוננים לבואם של התיירים ומוכנים לעשות הכל בכדי להבטיח את שלומם ולצמצם את סיכויי ההדבקה באי. על פי הדיווח בגלובס, בין הדברים שהממשלה שם מתכננת לספק לתיירים, הוא כיסוי מלא של הוצאות רפואיות במקרה ותייר שיבוא לאי יתגלה כחולה קורונה.

ע"פ הנחיות לשכת התיירות במדינה, תיירים ממדינות המוגדרים בקטגוריה B, שם ממצאי התחלואה טובים פחות, יידרשו עדיין להציג ממצאי בדיקה שבוצעה ב-72 השעות האחרונות במדינות היעד. תיירים ממדינות שלא ניתן לבצע בהן בדיקה כזו יוכלו לעשות בדיקה עם הנחיתה בקפריסין בעלות של כ-60 אירו ולקבל תוצאות בתוך 24 שעות.

עוד לפני הכניסה למדינה, התיירים יצטרכו להשיב על שאלון בסיסי באתר משרד התיירות הקפריסאי או בעמדות הצ’ק אין, שם יתבקשו להקפיד על שמירת ההיגיינה וניקיון אישי וכן על מרחק חברתי בין בני אדם ולהקפיד על עטיית מסכה.

במידה ותייר שבא לאי יתגלה כחולה קורונה, הממשלה תכסה את עלות הלינה, המזון והטיפול הרפואי. למעשה, הנוסע יצטרך לכסות רק עלות הטיסה בחזרה למדינתו.

באם תייר נחשף לחולה קורונה באי במהלך חופשתו ויידרש לבידוד, המדינה מקצה לטובת כך 500 חדרים בבתי מלון ייעודיים לבידוד של 14 ימים.

כמו כן המדינה תחייב את חברות ההשכרה לחיטוי המכוניות והמפתחות בין משתמש אחד לשני, לרבות אוורור אוטובוסים וחיטוי המושבים והידיות.

קורונה קפריסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד