י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתקפה אישית על מנדלבליט

המשטרה חוקרת: עובדות במעון רוה"מ העידו עדות שקר

המשטרה בודקת האם שתי עובדות במעון ראש המשלה העידו עדות שקר לטובת שרה נתניהו. כעת המדינה מבקשת לדחות את ההתקדמות בתיק בעקבות החקירה | עו"ד יוסי כהן: "מנדלבליט משעבד את משטרת ישראל לרדיפה אובססיבית ומגמתית של משפחת נתניהו"  

המשטרה חוקרת: עובדות במעון רוה"מ העידו עדות שקר
הכניסה למעון ראש הממשלה צילום: פלאש 90

שוב חקירה בתוך מעון ראש הממשלה - המשטרה חושדת כי גורמים שונים הפעילו לחצים על שתי עובדות במעון, שהעידו עדות שקר לטובתה של הגברת שרה נתניהו במשפטה של עובדת מעון ראש הממשלה שירה רבן, כך דיווח גיא פלג ב'חדשות 12'.  היום הודיעה המדינה לעורכת הדין נעמי לנדאו המייצגת את שירה רבן ולבית המשפט כי היא מבקשת להמתין  עם הסיכומים בתיק בעקבות החקירה החדשה שנפתחה. כזכור, העבדת החרדית שירה רבן הגישה לבית הדין לעבודה תביעה נגד שרה נתניהו בגין התעמרות בזמן עבודתה במעון. נתניהו הכחישה את האשמות נגדה.

בעקבות פניות כתבים נמסר מהמשטרה כי "על מנת להעמיד דברים על דיוקם, נאשר כי ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 מתנהלת חקירה שעניינה חשדות הנוגעים לעדויות ולתצהירים שנמסרו ע"י שתי עובדות במעון רה"מ במסגרת תביעה אזרחית. החקירה מתנהלת באישור היועץ המשפטי לממשלה ובליווי ופיקוח של פרקליטות המדינה".

כזכור, בסוף השנה שעברה התקיים דיון בתביעתה של רבן בבית הדין לעבודה בירושלים, לשם הגיעה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו לתת את עדותה. "כל מה ששירה רבן אומרת זה שקר ממה ששמעתי בתקשורת. קל להלביש עליי. התקשורת עושה בכל מאודה לתבוע אותי, ואותם עובדים סוחטים את המדינה. לפני שבעלי היה ראש הממשלה הכל היה טוב ויפה", אמרה אז הגברת נתניהו.

שרה נתניהו טענה כי כמעט ולא שהתה לצד שירה רבן בזמן שעבדה במעון ראש הממשלה: "הייתי שם מעט מאוד ימים, בכל השבועיים האלה הייתי עם בעלי בדרום אמריקה. הבן שלי היה אז חייל בצבא אז הוא לא היה בבית, ויאיר היה באוניברסיטה ורוב זמנו לא היה בבית. ואחרי זה היה ראש השנה ואז היה יום כיפור שכמובן לא היינו בבית".

יוסי כהן, עורך דינם של משפחת נתניהו מסר בתגובה: "בשבוע שעבר חשף ראש הממשלה את החקירות העברייניות שנוהלו במשטרה נגדו בחסות היועץ מנדלבליט. למחרת השמיעו בכירים במשטרה בחדשות 12 איום על ראש הממשלה שהם יתפרו לו תיק נוסף אם ימשיך לבקר אותם. היום הם מימשו את האיום. באופן חריג ביותר התערבה המשטרה בהליך אזרחי, ופתחה בחקירה פלילית בעוד תיק סרק תפור נגד רעיית ראש הממשלה.

רק לפני כמה חודשים סירב היועץ מנדלבליט לפתוח בחקירה נגד התובעת ליאת בן-ארי לאחר שהעיתונאי אלי ציפורי פרסם הקלטה שמוכיחה שהיא מסרה תצהיר כוזב לבית הדין.

מנדלבליט משעבד את משטרת ישראל לרדיפה אובססיבית ומגמתית של משפחת נתניהו בניסיון להפיל את ראש ממשלת ישראל. הציבור כבר הוכיח שהוא לא קונה את זה", לשון התגובה.

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את העובדת במעון ראש הממשלה שנחקרת במשטרה הגיב ואמר: "העובדת נחקרה משעה 12 ועומדת מאחורי תצהירה. בדבריה לחוקרים אמרה בין היתר כי הם מחפשים את נתניהו ולכן מבקשים להשתמש בה כפיון. אני בעולם המשפט שלושים שנה ומעולם לא ראיתי את המשטרה חוקרת בגין עדות שקר. להב 433 באובססיה נגד ראש הממשלה ועובדי המעון משלמים את המחיר".

 

שרה נתניהו מעון ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד