י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
טראמפ יכריז על ארגון טרור

המוות האכזרי: רעייתו של השוטר מתגרשת ממנו

על רקע המהומות הנמשכות כבר ארבעה ימים ברחבי ארצות הברית על מותו של גבר שחור ג'ורג' פלויד על ידי שוטר לבן, הנשיא טראמפ מכריז כי יכריז על ארגון 'אנטיפה' כארגון טרור | בתוך כך, רעייתו של השוטר שחנק למוות את פלויד הגישה מסמכי גירושין

המוות האכזרי: רעייתו של השוטר מתגרשת ממנו
השוטר שרכן על פלויד עד מוות צילום: באדיבות המצלם

ארצות הברית תכיר בתנועת השמאל 'אנטיפה' כארגון טרור, כך הודיע ​​הנשיא דונלד טראמפ.

טראמפ פרסם את ההחלטה בחשבון הטוויטר שלו, לאחר אלימות קשה וביזה חסרת גבולות של אנרכיסטים שלכאורה משתייכים לתנועת השמאל 'אנטיפה' במהלך הפגנות על הריגתו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס בסוף השבוע. על רקע המהומות ודברי הנשיא. אשתו של השוטר שהרג את ג'ורג' פלויד, מה שהביא למהומות הענקיות, ביקשה להתגרש ממנו, ואף הגישה את מסמכי הגירושין.

כזכור, עשרות אלפי אנשים יצאו לרחובות ברחבי ארה"ב להפגין נגד הריגתם של אנשים ממוצא אפרו אמריקאי. הנשיא דונלד טראמפ אמר שהוא מוכן להשתמש בצבא אם מנהיגי המדינה לא יטפלו במפגינים.

עשרות ערים ברחבי ארה"ב, כולל מיניאפוליס, אטלנטה וושינגטון הבירה, סבלו מהפגנות גדולות על הריגתו של ג'ורג' פלויד על ידי שוטר לבן שדרך על צווארו וחנק אותו.

המשטרה התעמתה עם מפגינים שהפרו את העוצר במיניאפוליס שהכריזה העירייה. לפחות 13 שוטרים בפילדלפיה נפצעו כשהפגנות שקטות הפכו לאלימות, והמשטרה בכמה ערים השתמשה בגז מדמיע בניסיונות להפסיק את ההפגנות.

המועמד לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית, ג'ו ביידן, גינה את האלימות בהפגנות שפרצו ברחבי המדינה, אך אמר בשבת כי לאמריקאים יש זכות להפגין.

"מחאה על אכזריות כזו היא נכונה והכרחית. זו תגובה אמריקאית טיפוסית", אמר המועמד הדמוקרטי בהצהרה. "אבל שריפת קהילות והרס מיותר זה לא. אלימות שמסכנת חיים זה לא. אלימות שפוגעת בעסקים המשרתים את הקהילה זה לא". אמר ביידן.

דונלד טראמפ גורג' פלויד שנאת שחורים אנשי ארגון אנטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד