י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ראש בראש

מנדלבליט תוקף את פרקליט נתניהו: "דברי בלע"

בעקבות תגובת עורך דינם של משפחת נתניהו לפתיחת החקירה נגד עובדות מעון ראש הממשלה - היועמ"ש לא נשאר חייב ומגיב: "ההתבטאויות המשתלחות של עו"ד כהן אינן הולמות עורך דין"

מנדלבליט תוקף את פרקליט נתניהו: "דברי בלע"
עו"ד יוסי כהן/היועמ"ש מנדלבליט צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

על רקע חקירת המשטרה שנפתחה היום (ראשון), בחשד כי שתי עובדות במעון ראש הממשלה העידו עדות שקר במשפט שמתנהל בין רעיית ראש הממשלה לעובדת המעון לשעבר שירה רבן – היועץ המשפטי לממשלה תוקף בחריפות את עורך דינם של משפחת נתניהו יוסי כהן.

"בהמשך לתגובתו של עו"ד כהן על חקירת המשטרה העוסקת בחשדות הנוגעים לעדויות ולתצהירים שנמסרו ע"י שתי עובדות במעון רה"מ במסגרת תביעה אזרחית, אנו מבהירים כי בניגוד לטענת הכזב של עו"ד כהן, המידע אשר עורר את החשד הגיע לידי רשויות אכיפת החוק בשנה שעברה, והועבר לבדיקה. באוקטובר 2019 הודיעה הפרקליטות לביהמ"ש במסגרת ההליך האזרחי כי מידע הנוגע להעדתם של עדים בהליך נמצא בבחינה, ומשכך ביקשה לדחות את מועד ההוכחות בתיק, והדברים אף פורסמו בשעתו בכלי התקשורת" כך נמסר מטעם היועץ המשפטי.

"מכל מקום", מוסיף היועמ"ש, "פעולות החקירה בתיק החלו בחודש מרץ האחרון, שעה שנמצא כי קיים חשד סביר לביצוע עבירה פלילית, כך שאין כל שחר לדברי הבלע שפירסם עו"ד כהן. כפי שמסרה משטרת ישראל, החקירה מתנהלת באישור היועץ המשפטי לממשלה ובליווי ופיקוח של פרקליטות המדינה".

עוד נמסר כי "רשויות האכיפה תמשכנה לפעול לבירור האמת בלא מורא, באופן ענייני ומקצועי, ולא יהססו לפעול בכל מקרה שיצדיק זאת".

מנדלבליט בוחר לתקוף בחריפות את עורך הדין יוסי כהן בעקבות ההודעה שהוציא עם פרסום החקירה החדשה: "התבטאויותיו המשתלחות של עו"ד כהן אינן הולמות עורך דין, ראויות לכל גינוי, אין בהן בדל של אמת, וממילא גם אין בהן כדי להרתיע איש ממערכת אכיפת החוק מלבצע את מלאכתו נאמנה"

כזכור, המשטרה חושדת כי גורמים שונים הפעילו לחצים על שתי עובדות במעון, שהעידו עדות שקר לטובתה של הגברת שרה נתניהו במשפטה של עובדת מעון ראש הממשלה שירה רבן, כך דיווח גיא פלג ב'חדשות 12'.  היום הודיעה המדינה לעורכת הדין נעמי לנדאו המייצגת את שירה רבן ולבית המשפט כי היא מבקשת להמתין  עם הסיכומים בתיק בעקבות החקירה החדשה שנפתחה. כזכור, העבדת החרדית שירה רבן הגישה לבית הדין לעבודה תביעה נגד שרה נתניהו בגין התעמרות בזמן עבודתה במעון. נתניהו הכחישה את האשמות נגדה.

שרה נתניהו עו"ד יוסי כהן אביחי מנדלביט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד