י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ברקע המתקפה של נתניהו

על מה שוחחו: בני גנץ נפגש עם אביחי מנדלבליט

בעוד באולפני הטלוויזיה סיקרו את המתקפה החריפה של משפחת נתניהו נגד היועמ"ש, ראש הממשלה החליפי בני גנץ נפגש עם אביחי מנדלבליט לפגישת עבודה ראשונה, בה חיזק אותו והביע אמון מלא במערכת המשפט, גם הבטיח לדאוג שיוכלו לבצע עבודתם ללא מורא

על מה שוחחו: בני גנץ נפגש עם אביחי מנדלבליט
בני גנץ/אביחי מנדלבליט צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ברקע היחסים הרעועים בין היועמ"ש לנתניהו, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, ערך הערב (ראשון) פגישת עבודה ראשונה עם היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט.

הפגישה התקיימה בערב בו משפחת נתניהו יצאה שוב למתקפה נגד היועץ המשפטי לממשלה שהורה לפתוח בחקירת משטרה, בחשד כי שתי עובדות במעון ראש הממשלה העידו עדות שקר במשפט שמתנהל בין רעיית ראש הממשלה לעובדת המעון לשעבר שירה רבן.

במתקפה שיצאה מטעם פרקליטם של בני הזוג נתניהו, עו"ד יוסי כהן ואשר שותפה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו בעצמו בדף הפייסבוק שלו, נכתב: "בשבוע שעבר חשף ראש הממשלה את החקירות העברייניות שנוהלו במשטרה נגדו בחסות היועץ מנדלבליט. למחרת השמיעו בכירים במשטרה בחדשות 12 איום על ראש הממשלה שהם יתפרו לו תיק נוסף אם ימשיך לבקר אותם. היום הם מימשו את האיום. באופן חריג ביותר התערבה המשטרה בהליך אזרחי, ופתחה בחקירה פלילית בעוד תיק סרק תפור נגד רעיית ראש הממשלה.

רק לפני כמה חודשים סירב היועץ מנדלבליט לפתוח בחקירה נגד התובעת ליאת בן-ארי לאחר שהעיתונאי אלי ציפורי פרסם הקלטה שמוכיחה שהיא מסרה תצהיר כוזב לבית הדין.

מנדלבליט משעבד את משטרת ישראל לרדיפה אובססיבית ומגמתית של משפחת נתניהו בניסיון להפיל את ראש ממשלת ישראל. הציבור כבר הוכיח שהוא לא קונה את זה", לשון התגובה.

בפגישה בין גנץ למנדלבליט, דנו השניים על הסוגיות השונות הרלבנטיות למשרד הביטחון ולממשלה. גנץ אמר למנדלבליט כי הוא רואה במערכת שלטון החוק ובאנשי מערכת אכיפת החוק גורמים מרכזיים בשמירה על הדמוקרטיה ובכוונתו להגן עליהם, לחזק אותם ולדאוג כי יוכלו לבצע את שליחותם ללא מורא וללא משוא פנים.

מדובר לכאורה בעקיצה של גנץ לנתניהו, כי בעוד האחרון מצהיר כי איבד אמון במנדלבליט, ראש הממשלה החליפי גנץ מביע אמון מלא בו ומבטיח לדאוג כי יוכל לבצע את שליחותו.

אביחי מנדלבליט בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד