י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
משגר איום לאוצר

גפני: "לא נעביר את תקציב המדינה - ללא התיקון בחינוך המיוחד"

יומיים לאחר חזרתו לכס יושב ראש ועדת הכספים, יושב ראש הוועדה חבר הכנסת משה גפני משגר הבוקר איום ראשון למשרד האוצר, ומבהיר כי ללא תיקון תקציב החינוך המיוחד - לא יעבור התקציב השנתי • 'בחדרי חרדים' עם הפרטים על סאגת התקציב שהפכה למאבק בשנה האחרונה

גפני: "לא נעביר את תקציב המדינה - ללא התיקון בחינוך המיוחד"
ח"כ משה גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בפתח הדיון הראשון של ועדת הכספים הקבועה של הכנסת ה-23, איים חבר הכנסת משה גפני, כי ללא תיקון המצוקה בתקציב החינוך המיוחד - "לא נעביר את תקציב המדינה".

לדבריו, "אני חוזר ואומר גם היום לפקידי האוצר, אם לא יסודר תקציב החינוך המיוחד כפי שהבטיחו, לא נעביר את תקציב המדינה".

כזכור, סאגת תקציב מוסדות החינוך המיוחד שתחת המוכר שאינו רשמי הפכה למאבק בשנה שחלפה, כאשר ועדת הכספים וועדת החינוך הזמניות בתקפות הבחירות התכנסו מספר פעמים - אולם התכנסויותיהן נסתיימנו ללא פתרון.

במהלך הדיונים הוצגה התחייבות של מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב ושל משרד האוצר לתקן את התקצוב בסך כ-80 מלש"ח, כאשר ההתחייבות להכניס את הנושא להסכם הקואליציוני לא מומשה לבסוף.

פורום מוכש"ר שמוביל את המאבק יחד עם הורי הילדים בחינוך המיוחד מסרו: "מקוים שההצהרות האלו יתורגמו למעשים. יש לנו סל של הבטחות ומילים דרמטיות שכולם התמוססו. חשוב שהאוצר ישפה את הגנים עבור השנים בהם הוא חסך על גבם על מנת שיוכלו להשלים את שכר הגננות המלא גם לשנים שחלפו".

משה גפני משרד האוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד