י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בית המשפט החליט

'המתפרע האלמוני' ממירון - התגלה כלוקה בנפשו

צעיר שנעצר במוצאי ל"ג בעומר במירון ועד מהרה מתגלה כי הוא מוכר לרשויות כבעל אוטיזם והפרעות נפשיות • הוא הועבר לשער מנשה לקבלת טיפול אבל שם הוא נמצא בסוף שבוע האחרון כשהוא כבול למיטה

'המתפרע האלמוני' ממירון - התגלה כלוקה בנפשו
המעצרים במירון בל"ג בעומר אשתקד צילום: דוד כהן - פלאש 90

במהלך אירועי ל"ג בעומר במירון, שהתקיימו השנה תחת הגבלות משרד הבריאות, עצרה המשטרה למעלה מ-300 מתפללים שהצליחו להסתנן ליישוב ולהגיע סמוך לציונו של התנא רבי שמעון בר יוחאי.

במהלך היממה שלאחר ל"ג בעומר, שוחררו מרבית העצורים כאשר לרובם המכריע חולקו דוחו"ת בגין הפרת התקנות.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', במשך ימים ארוכים ניסתה המשטרה לאתר את זהותו של אחד העצורים, מאחר וסירב להזדהות בפני השוטרים. המשטרה אף כינתה אותו 'המתפרע האלמוני'.

היום (שני), מתברר כי לאחר שהבינו שמדובר בצעיר שלוקה בנפשו, הוחלט להעבירו לטיפול בבית החולים לפגועי נפש שער מנשה לצורך קבלת טיפול רפואי, כך דווח ב'כאן חדשות'.

עורך דין מטעם הסנגוריה הציבורית שהגיע לבקר את הצעיר בבית החולים בסוף השבוע האחרון, הזדעזע לראות אותו כשהוא כבול למיטה, במצב היגייני קשה. בבית החולים שער מנשה הגיבו למקרה וטענו שקשרו את הצעיר למיטה כי סירב לקבל זריקה.

בעקבות פרסום המקרה, הבוקר שוחרר הצעיר מהאשפוז הכפוי בבית החולים שער מנשה לטיפול במרפאה קהילתית בהוראת בית המשפט שאי אפשר להעבירו לדין פלילי.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד