ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מלחמת הסייבר

איראן ניסתה להעלות רמת הכלור ולסכן את חיי אזרחי ישראל

על פי הדיווח, במתקפה של איראן על מתקני המים של ישראל, ניסו ההאקרים להרעיל את המים בישראל על-ידי הזרמת כמות גבוהה של כלור לתוך המים

איראן ניסתה להעלות רמת הכלור ולסכן את חיי אזרחי ישראל
יעקב נחומי

במתקפת הסייבר שאיראן ביצעה בחודש שעבר על מתקני המים בישראל היא ניסתה להעלות את רמת הכלור במים בישראל לרמה שהיה עלול לסכן את אזרחי ישראל, כך על פי דיווחים באתר ה"פייננשייאל טיימס" שפורסם בחדשות 12.

כזכור, לפני כחודש בוצעה מתקפת סייבר על מערכות המים בישראל, אילו המתקפה היתה מצליחה היא יכולה הייתה לגרום לנזק אדיר לתשתיות המים בישראל. ישראל בתגובה תקפה כעשרה ימים אחר כך נמל ימי איראני גדול והשביתה אותו למספר ימים, כך לפי פרסומים זרים.

ראש מערך הסייבר הלאומי, יגאל אונא, אמר לפני מספר ימים זו רק ההתחלה. "נזכור את החודש האחרון כנקודת שינוי בהיסטוריה של מלחמות סייבר מודרניות. הניסיון למתקפה על ישראל היה מתואם ומאורגן במטרה לפגוע במערכת המים ההומניטרית שלנו", הדגיש.

"אם המתקפה הייתה מצליחה, היינו באמצע משבר הקורונה נאלצים להתמודד עם נזק מסוים לאוכלוסייה האזרחית ואף מחסור זמני במים, או ערבוב של כלור או כימיקלים אחרים במינון הלא נכון שיכול היה לגרום לנזק ולאסון", הוסיף אונא.

בתגובה להתקפה על הנמל האיראני והנזק הכבד שנגרם שם, נפרצו לפני כשבוע שרתי חברת upress ובמאות אתרים הושתלו סרטונים אנטי ישראליים. בין האתרים שנפרצו הבוקר אתר ארגון 'יד לאחים' , אתר ארגון 'הצלה', אתר רשת האופנה "בנים", עשרות אתרים של בתי חב"ד, ועוד אתרי חדשות ישראליים שנפרצו על ידי האקרים איראניים.

מתקפת סייבר איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד