ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הישג חרדי

המועצה תדון בהסתייגויות על חילולי השבת

חבר מועצת עיריית ירושלים יוחנן ויצמן, הגיש הסתייגויות בנושאי דת ומדינה שיעלו להצבעה בעירייה. ויצמן דורש שלא להעניק תקציב לאירועי תרבות שמתקיימים בשבת. במועצה ישנו רוב מוחץ להעביר את ההסתייגויות

המועצה תדון בהסתייגויות על חילולי השבת
שוק מחנה יהודה צילום: Hadas Parush/Flash90

הישג חרדי בירושלים: בתום דיון שהתנהל בוועדת הכספים שעסק בתקציב העירייה, חבר מועצת העיר יוחנן ויצמן הגיש הסתייגויות בנושאי דת ומדינה שיעלו להצבעה במועצת העיר.

מדובר בהסתייגות שהגיש חבר מועצת העיר יוחנן ויצמן לוועדת הכספים, ובה הוא דורש שלא להעניק תקציב לאירועי תרבות שמתקיימים בשבת כפי שסוכם בהסכם הקואליציוני.

בנוסף דורש ויצמן לא לתקצב אירועים באזור שוק מחנה יהודה במסגרת אירועי המדרחובים, לאחר שחרדים תושבי שוק מחנה יהודה והסביבה העלו טענות על פריצות ורעש שנשמעים עד שעות הלילה המאוחרות.

בעקבות החשש בלשכת ראש העיר משה ליאון כי הסתייגויות אלו יתקבלו, פעלו בלשכה לצד יו"ר הועדה צביקה כהן וסיכמו כי ההצבעה תתקיים במועצת העיר ביום חמישי הקרוב, כאשר במועצה ישנו רוב מוחץ להעביר את ההסתייגויות הללו, וחברי מועצת העיר ישראל קלרמן ואריה קינג כבר הודיעו כי הם יתמכו בהסתייגות.

נציין כי בעבר הסתייגויות כאלה היו נתמכות גם על ידי חברי מועצת העיר לייזר ראוכברגר וחברים נוספים, שלא ברור כיצד ינהגו בהצבעה הזו בקואליציה בראשות משה ליאון.

ירושלים משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד