י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

רעיונות מקוריים לעיצוב חדרי ילדים בתקציב נמוך

כדי לעצב את חדר הילדים בטוב טעם ובהתאם לטעם ולצרכים של הילדים, לא חייבים לקרוע את הכיס • קיימות לא מעט דרכים מקוריות, יצירתיות וחכמות לעצב בתקציב נמוך • אלו כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל

רעיונות מקוריים לעיצוב חדרי ילדים בתקציב נמוך
חדר ילדים צילום: pixsabay

החדר הפרטי שלנו מהווה מקום מפלט חשוב מפני כל מתחי היום יום. לכן, חשוב שניצור בו חלל שקט ונוח שימלא אחרי כל הצרכים שלנו ולא פחות חשוב – יהיה בעל מראה נעים ושיגלם את כל מי שאנו. כשזה מגיע לעיצוב חדרי השינה, הילדים שלנו אינם שונים. הם נתונים ללחצים רבים לאורך היום, מחיי החברה שלהם ועד לכל התחייבויותיהם בבית הספר ובמסגרות השונות. לאורך רוב היום, יש תמיד דמות שמורה להם מה הם יכולים ולא יכולים לעשות. כדי שהחדר יהפוך למרחב שבו קיים חופש פעולה, בו הם יוכלו להיות באמת הם, חשוב שנעצב אותו באופן שישרת את המטרה הזו.

כדי לעצב את חדר הילדים בטוב טעם ובהתאם לטעם ולצרכים של הילדים, לא חייבים לקרוע את הכיס. קיימות לא מעט דרכים מקוריות, יצירתיות וחכמות לעצב בתקציב נמוך. אלו כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל.

פתרונות תאורה מקוריים

כדי להכניס אלמנטים צבעוניים ומקוריים לחדר, לא חייבים לרוץ מיד לחנויות האקססוריז היקרות. כבל נורות לד בתוך צנצנת יפה יספקו אפקט נפלא לחדר ולאחר כמה קישוטים בשיתוף הילדים, נוכל ליצור מנורות לילה יפהפיות וייחודיות שיהיו רק שלהם.

להפוך כל פינה להזדמנות ליצירה

ניתן לרכוש במחיר נמוך יחסית טפט לוח גיר או צבע המדמה לוח גיר. על ידי הדבקת הטפט או מריחת הצבע על הקיר או על כל פריט ריהוט בחדר, נפתח לילדים שלנו אזורים בחדר עליהם יוכלו לצייר כל מה שירצו וליצור בכל יום מראה חדש לחדר עם צבעים אחרים ודוגמאות אחרות.

עוד אפשרות היא קישוטים לחדר, למשל – מוביילים. אפשר ליצור עם הילדים סט של מוביילים פשוטים מחומרים זולים ושימושיים. כך נקבל פתרון שיהיה גם זול, גם יוצא דופן וגם זו תהיה הזדמנות נהדרת לעשות יחד פעילות יצירה. את המוביילים ניתן ליצור כך:

  • נמצא ענף עץ יפה ונקשור אליו חוטי ניילון
  • נשחיל על חוטי הניילון כל פריט שרק נרצה – אפשר להשחיל חרוזים, להדביק מגזרות וקיפולי נייר, צדפים וכל פריט אחר שאנחנו אוהבים
  • נתלה את המובייל על הקיר, על המיטה או בתור וילון, כדי להתגאות ביצירה המשותפת

מצעים צבעוניים

על מנת להוסיף עוד צבע, אין כמו מצעים לילדים עם כל הדמויות האהובות עליהם. נוכל למצוא סט שיגרום להם לחייך בכל פעם שהם הולכים לישון עם דיסני, בוב ספוג, מפרץ ההרפתקאות ואחרים.

נוכל לבחור כל בד ולתפור וילון בצבעים וחומרים בהתאמה אישית או פשוט

להפוך את האוספים למיצגים

הילד שלך אוסף פריטים מסוימים? בין אם מדובר בפקקים, מכוניות צעצוע או כל דבר אחר, ניתן לעשות בהם שימוש עיצובי נפלא. זו הזדמנות להציג את האוסף לראווה. ניתן להדביק את הפריטים למסגרת ולתלות על הקיר, למלא במכלים שקופים ולהציג על המדף או לשלב אותם בהדבקה על דלתות החדר או במוביילים שהזכרנו קודם לכן.

כך האוסף מקבל מעמד של חשיבות, החדר ישקף יותר את הזהות ותחומי העניין של הדלת ואנו נכניס אל החדר עוד צבע וחיים שיתנו לו את האופי הייחודי שלו.

 

חדרי ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד