י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
החשש מגל שני

יו"ר ארגון המורים: צריך לחזור ללימודים מהבית

בעקבות שרשרת ההידבקויות שהחלה בבתי הספר ברחבי הארץ, יו"ר ארגון המורים העל יסודיים, רן ארז, אומר כי אין פתרון אחר מלבד לחזור ללימודים מקוונים מהבית • "זו לא בושה להחזיר את הגלגל לאחור"

יו"ר ארגון המורים: צריך לחזור ללימודים מהבית
רן ארז צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

מערכת החינוך חזרה לפעול אך מדי יום מתגלים עוד ועוד תלמידים שנדבקו בנגיף בבתי הספר ואלפי תלמידים כבר נמצאים בבידוד, יו"ר ארגון המורים העל יסודיים, רן ארז, התראיין היום לרשת ב' ואמר כי כי אין פתרון אחר מאשר לחזור ללימודים מקוונים מהבית. "בתקופת הסגר לימדנו מהבית בכל כוחותינו. זו לא בושה להחזיר את הגלגל לאחור".

ארז אמר את הדברים בריאיון לאסתי פרז בתוכנית "בחצי היום" בכאן רשת ב'. ארז טען כי זה לא בושה להחזיר את הגלגל ולחזור ללמד מהבית. "המורים לא מסוגלים להתמודד כל הזמן עם הערות על מסכות. במקום ללמד אנחנו עוסקים בשיטור. זו לא בושה להחזיר את הגלגל לאחור".

ארז הסביר את הסיבה להידבקות בבתי הספר: "המגפה פחתה כי לא היה מגע בין אנשים. ברגע שהחזירו אותנו לבתי הספר - הדבר הראשון שעשו התלמידים זה להתחבק".

ארז אמר עוד בראיון כי התחייב למנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב כי המורים יכינו את התלמידים לבחינות הבגרות. "נוכיח שאחוז הזכאות לבגרות לא יפחת לעומת שנה שעברה. אנחנו ערבים לכך", הוסיף

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד