י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"ההתפשטות החרדית"

ליברמן ממשיך להסית: נתניהו מכר את החילונים במכירת חיסול • צפו

בראיון שהעניק לפני זמן קצר יו"ר ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן לערוץ הכנסת, הוא המשיך כהרגלו להסית נגד הציבור החרדי תוך שהוא תוקף את ראש הממשלה נתניהו על כך שנתן לחרדים יותר מידי כח. לטענת ליברמן, נתניהו עשה מכירת חיסול של החילונים לחרדים

ליברמן ממשיך להסית: נתניהו מכר את החילונים במכירת חיסול • צפו
ליברמן וחרדים בימים הטובים צילום: שוקי לרר

יושב ראש ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שהפך מפוליטיקאי מכריע - ללא רלוונטי, יושב בספסלי האופוזיציה בין יאיר לפיד לנפתלי בנט ומשם הוא חוזר להסית בצורה מבישה כנגד הציבור החרדי. כעת זועם ליברמן על הכוח וההשפעה שיש לציבור החרדי לאחר חלוקת התפקידים בממשלה החדשה שיוצאת לדרך בימים אלה.

בראיון ל'ערוץ כנסת', אמר חבר הכנסת ליברמן: "זה שוד לאור היום, זה לא היה תהליך של הקמת הממשלה, זה פשוט היה תהליך של שודדים". לטענתו, "גם גנץ וגם נתניהו שדדו את עם ישראל. פשוט לוקחים כסף ממובטלים ומעבירים לבטלנים".

ליברמן האשים כי "הקמת אין ספור משרדים, שאף אחד לא מכיר את שמם של המשרדים". לטענתו "זה מה שביקשנו למנוע, ביקשנו למנוע את זה. ונתניהו לא הסכים".

ליברמן הוסיף ותקף את נתניהו בכך  "שהוא מכר את כל הציבור החילוני, המסורתי והציונות הדתית במכירת חיסול לחרדים".

"הוא לא היה מוכן לעשות דבר אחד, משהו שיפגע חלילה בהתפשטות החרדית" תקף ליברמן את נתניהו וציין כי "החרדים תפסו השפעה וכוח שמעולם לא היו להם, למעשה הם שולטים בכנסת על ידי שלוש הועדות החשובות. יש להם את ועדת הכספים, ועדת הכללה וועדה החוקה, חוק ומשפט, הם יכולים למעשה לתקוע כל הליך כלכלי, פעם דיברו על בשר תותחים פה משיגים בשר בחירות".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד