י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
45 דוחות בלבד

רק לחרדים: בתל-אביב העירייה כמעט לא אוכפת את ההנחיות

הנתונים החדשים מלמדים כי עיקר תחלואת הקורונה בישראל מזמן אינה נמצאת אצל החרדים, אך את הפרת ההנחיות בתל-אביב מסתבר, העירייה כמעט אינה אוכפת

רק לחרדים: בתל-אביב העירייה כמעט לא אוכפת את ההנחיות
שוטר בפעולה. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

הנתונים מתחילים להתפרסם ומסתבר כי ההסתה נגד הציבור החרדי היתה לחינם. מנתונים שהתפרסמו בכאן חדשות עולה, כי עיריית תל-אביב יפו כמעט ולא אכפה את הנחיות הקורונה בעיר. מסוף חודש אפריל הורשו בתי העסק לפתוח את העסקים בכפוף לתו הסגול, ומאז ובמהלך מאי, חילקה עיריית תל אביב 45 דוחות בלבד, כך בדיווח בכאן חדשות.

הדוחות חולקו בגין אי-עמידה בתנאי התו הסגול ובגין אי-עטייה של מסכות בתוך בתי העסק, 20 קנסות מתוך ה-45 דוחות חולקו במהלך יממה אחת. בסוף השבוע האחרון, לאחר הזינוק במספר החולים והצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו שהבהיר כי האכיפה תוגבר. בתל אביב ישנם 72,508 עסקים פעילים.

במכתב ששלח אתמול ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, לבעלי העסקים הוא כתב כי העירייה תגביר את האכיפה. "לצערנו, בסוף השבוע האחרון תועדו בתי עסק בעיר שבהם לא התקיימה הקפדה על כללי הבריאות. חשוב לי להבהיר - כפי שהיינו נחושים בעמדתנו שיש לפתוח את העסקים בעיר לפעילות, כך נפעל בנחישות למען שמירה על בריאות הציבור. האחריות לשמירה על בריאות עובדיכם ולקוחותיכם היא שלכם, ולא נאפשר הפקרות כפי שזו תועדה בחלק מבתי העסק בעיר".

ראש העירייה סיים כי "על כולנו להקפיד עליהם הקפדה יתרה - חבישת מסכות, שמירה על מרחק של שני מטרים בין אנשים, והיגיינה".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד