י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

האם עולם הטבע יגיע גם לאריחים?

חברת "נגב", המובילה בפתרונות העיצוב לבית, מתעדכנת בטרנדים החדשים ביותר, ומייבאת את קו מוצרי האופנה העכשווית: טבע, צבעים, פרחים, עלים ועץ שהופכים לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבתים

האם עולם הטבע יגיע גם לאריחים?

עולם העיצוב לבית מצוי במגמה מתמדת של שינוי. מגמות העיצוב העולמיות מכתיבות מציאות של חידושים, שינויים ושיפורים בעיצוב הרצפה ואריחי הקירות, כאשר חברת "נגב", המובילה בפתרונות העיצוב לבית מתעדכנת בטרנדים החדשים ביותר, ומייבאת את קו מוצרי האופנה העכשווית: טבע, צבעים, פרחים, עלים ועץ.

סדרת VISSIONAIRE של 'נגב', מורכבת מאריחים מעוטרים בדגמים מהצומח, בעיצוב מוקפד המאפשר הכנסה של עולם הטבע לתוך חדר האמבט, הסלון או הגינה, באופן מושלם. הסדרה מתאפיינת בגימור מט ומבריק, בין דוגמאות העיצוב ניתן למצוא אריחים בגווני פסטל וסגול עזים בשילוב פסיפסים סגולים נוצצים.

קולקציית Timber של Cir מציגה עיצוב בטקסטורות מעודנות דמויי עץ, בהשראה טבעית. יתרונם הגדול של אריחים אלו, מתבטא בעובדה שאפשר לחפות באמצעותם חללים שעץ אמיתי אינו יכול לשרוד בהם, כגון מרפסות, חדרי רחצה, מטבח, גינה ושבילים חיצוניים. יתרון זה, המלווה בעיצוב של מראה טבעי, הפכו את האריחים דמויי עץ לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבתים העכשוויים ביותר.

מגמה עולמית נוספת מאופיינת בקו חדש של אריחים דמויי בד, המעניקים לחלל מראה טבעי רך וגמיש של בד עדין המתגלה במגע כפורצלן עמיד ברמה הגבוהה ביותר. דוגמא יפה לכך באריחי TATAMI של נגב המדמים בדים בטקסטורות שונות.

סדרת VELVET של FAP – מציגה הטבעות של תחרה במראה קטיפתי על גבי האריח, באפשרויות של הדפס שחור על רקע לבן, ואפשרויות נוספות בשילובי צבעים בכפיפה אחת ובהרמוניה מושלמת.
נראה כי השמיים הם הגבול בעיצוב אריחים, ומגוון הטקסטורות הרחב מאפשר התאמה לכל סגנון עיצובי. את קולקציית הטבע החדשות ניתן להשיג ברשת סניפי נגב ברחבי הארץ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד