ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
נבדק אם היה בסביבה

בידוד פעם שלישית? עובד בלשכת ראש הממשלה נדבק בקורונה

האם ראש הממשלה נתניהו יאלץ להיכנס שוב לבידוד, בפעם השלישית תוך שלושה חודשים? על פי דיווח הערב, אחד מאנשי לשכתו אובחן כחולה קורונה וכעת בודקים בלשכה האם ראש הממשלה או מי מצוותו היה בקרבת אותו חולה ויאלץ להכנס לבידוד ביתי למשך כמה ימים

בידוד פעם שלישית? עובד בלשכת ראש הממשלה נדבק בקורונה
נתניהו מוקף מאבטחים צילום: Alex Kolomoisky/POOL

עובד בלשכת ראש הממשלה נמצא בשעות האחרונות חיובי לנגיף הקורונה, כאשר עולה חשש כי ראש הממשלה בנימין נתניהו או אנשי הצוות הקרובים יאלצו להכנסת לבידוד למשך 14 יום.

על פי הדיווח של ספי עובדיה ב'חדשות 13', בלשכת ראש הממשלה בודקים מתי העובד בא במגע עם ראש הממשלה וסביבתו הקרובה והאם יאלצו להכנס לבידוד.

יצוין כי מדובר באיש טכני עובד המשרד, שטיפל בסידורים לקראת הצהרת נתניהו בעניין הקורונה במוצ"ש. נבדק כמה קרוב היה לרה"מ וסביבתו ואם כן לכמה זמן.

באם יתברר כי אכן הוא בא במגע עם נתניהו בימים האחרונים, ראש הממשלה ישוב לבידוד בפעם השלישית תוך שלושה חודשים, לאחר שקודם הפסח שהה נתניהו בבידוד, לאחר ששהה בקרבתה של יועצת לשכתו רבקה פאלוך, שנדבקה בקורונה.

נתניהו שב לבידוד גם לאחר ששר הבריאות דאז יעקב ליצמן, התברר כחיובי לנגיף הקורונה, שבתקופה הזו התנהל נתניהו מביתו והמשיך לנהל את הדיונים וישיבות הממשלה ממעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "עובד משרד רה"מ נמצא חיובי לקורונה. ברגעים אלה מבוצעת חקירה אפידיולוגית שבסופה יינתנו הנחיות מתאימות למי שבא עמו במגע".

קורונה בידוד ביתי בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד