ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
השוטר הועבר לכלא שמור ביותר

צפו: בצל המהומות, חרדים חילקו מים לשוטרים

מתנדבים חרדים יצאו אתמול עם בקבוקי מים לרחובות הסוערים בימים אלה וחילקו מהם לשוטרים שמחרפים נפשם מול המון זועם שלא בוחל בשום אמצעי ומבקש גם לשלוח יד בהם | נתיחה שלאחר המוות בגופתו של גורג' פלויד מצאה שהוא נרצח בחנק | השוטר הועבר לכלא שמור ביותר

צפו: בצל המהומות, חרדים חילקו מים לשוטרים
הפגנה בארה"ב צילום: unsplash

בצל המהומות הקשות ברחבי ארצות הברית, עקב מותו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס על ידי שוטר לבן, וניסיונות לרצוח שוטרים על ידי בקבוקי תבערה או דריסתם, מחזה מרנין נראה ברחובות ניו יורק, שם חילקו חרדים מים לשוטרים והודו להם על עבודתם הקשה והמסוכנת.

בתוך כך, משפחת ההרוג טוענת כי "ג'ורג' פלויד נרצח" לאחר שנמחץ בצווארו ובגבו על ידי שוטר משטרת מיניאפוליס, המשפחה שכרה מומחים פרטיים שקבעו כי אין ספק שיקירם נרצח.

8 דקות ו-46 שניות בסך הכל, מחץ השוטר את פלויד, ד"ר מייקל באדן, אחד הבודקים הרפואיים העצמאיים, אמר כי "אין נושא בריאותי אחר שיכול לגרום למוות"וכי "למשטרה יש רושם שגוי שאם אתה יכול לדבר, אתה יכול לנשום. זה לא נכון".

בתוך כך, השוטר דרק צ'אובין שגרם למהומות במיניאפוליס והואשם ברצח מדרגה שלישית והריגה, הועבר לכלא במינסוטה תחת שמירה גבוהה ביותר.

כזכור, השוטר צ'אובין שנראה כורע על צווארו של ג'ורג' פלויד במשך יותר מ-8 דקות, בזמן שפלויד נעצר על ידו, הוחזק במקור בכלא רגיל, אך הועבר לכלא שמור ביותר עם אבטחה מקסימלית לאור איומים מפורשים לנקום בו על מעשהו.

גורג' פלויד הפגנה סוערת שנאת שחורים קידוש השם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד