ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"להוריד את ביבי"

חייל מהצפון נעצר לאחר שאיים לפגוע ברה"מ

יחידת הסייבר בלהב 433 עצרה את החייל בעקבות פוסט שפרסם, ובו כתב: "יש פתרון והוא להוריד את ביבי. זה קרה בעבר עם ראש ממשלה שלא בצדק"

חייל מהצפון נעצר לאחר שאיים לפגוע ברה"מ
בנימין נתניהו צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

יחידת הסייבר ביחידה להב 433 של המשטרה עצרה אמש (שני) חייל כבן 21 המתגורר בצפון הארץ בחשד שפירסם פוסט המאיים לפגוע בראש הממשלה.

בעקבות פוסט שפורסם באחת הרשתות החברתיות ובו קריאה בראש הממשלה, נפתחה חקירה, שכאמור בסימה נעצר החשוד.

החשוד נחקר במשטרה ובשעה 11:00 לערך יובא לדיון בבית משפט השלום בראשל"צ להארכת מעצרו.

כזכור, ראש הממשלה נתניהו הגיש אמש (שני) בשעות הבוקר תלונה במשטרה נגד אזרח שאיים לפגוע בו. נתניהו התייחס למקרה וכתב בחשבון הטוויטר: "לפני מספר ימים הגשתי תלונה למשטרה על שורה של איומים לרצוח אותי ואת בני משפחתי. היום, לצערי, נאלצתי להגיש תלונה נוספת נגד אדם שפל שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותי ואת משפחתי."

נתניהו התלונן כי התקשורת לא מגנה את ההסתה והאיומים נגדו, "מתי התקשורת והשמאל, שלא מפסיקים לרגע לנסות להפיל ראש ממשלה מהימין, יגנו סוף סוף את ההסתה הפרועה והבלתי פוסקת נגדי ונגד משפחתי?", כתב.

ראש הממשלה צירף צילום מתוך הרשת החברתית, בו נראים איומים מפורשים נגדו ונגד בני משפחתו. "אני מציעה לעלות למעון ברחוב בלפור, על לפידים וקלשונים, ולתפוס את ביוב החזיר ואת שני הגורים, להוביל אותם במצעד קלון לכיכר ציון ולכבד את הרביעייה בעריפת ראש עסיסית שאחריה גופותיהם יתלו מהמרפסת".

מדובר במקרה שני במהלך החודש אחרון כאשר לפני כשבועיים עיכבה המשטרה לחקירה שלושה חשודים, בהם פעיל השמאל חיים שדמי, בחשד לאיומים והסתה נגד בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו. השלושה נעצרו לאחר שראש הממשלה בעצמו הגיש תלונה למשטרה בעקבות האיומים על בנו, זאת בעקבות תיעוד שפורסם, בו נראה שדמי קורא במהלך הפגנה להשליך בקבוק תבערה לעבר בית ראש הממשלה, יחד עם קריאות נגד יאיר נתניהו.

להב 433 איום ברצח בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד