י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יש מחיר לסיפוח

חמאס מאיים: "נפוצץ הר געש בפניה של ישראל"

בעקבות כוונתה של ישראל להחיל את הריבונות על בקעת הירדן, ויישובים ביהודה ושומרון - ע"פ תכניתו של הנשיא טראמפ, בחמאס מאיימים: "כל מעשה טיפשות ישראלי יפוצץ הר געש בפניה של ישראל"

חמאס מאיים: "נפוצץ הר געש בפניה של ישראל"
מחבלים בעזה צילום: באדיבות המצלם

הגזרה מתחממת: חמאס מתחיל להתסיס את השטח בעקבות כוונת ישראל להחיל את הריבונות ביהודה ושומרון, בכיר בחמאס בעזה איסמעיל רדוואן אומר כי הפלסטינים ייאבקו בכל הכוח בסיפוח ולא יאפשרו לו לעבור, כך דווח בכאן חדשות.

את הדברים אמר רדוואן בראיון לעיתון 'דאר אלחיאת', שם הוא הזהיר כי כל מעשה טיפשות ישראלי יפוצץ הר געש בפניה של ישראל.

חבר הנהגת הפת"ח עזאם אל-אחמד אמר בראיון לערוץ 'אל-ראד', כי ביטול תוכנית הסיפוח הוא התנאי של הרשות הפלסטינית לחזור ולעבוד לפי ההסכמים החתומים עם ישראל.

גם ברשות הפלסטינית העניינים מתחממים בעקבות כוונת ישראל לספח את השטחים וראש הממשלה הפלסטיני, מוחמד שאתייה, נפגש עם ראשי מנגנוני הביטחון הפלסטינים והודיע להם לעצור את התיאום עם ישראל בכל רמה ובכל דרג. בעקבות כך, ישראל הודיעה כי לא תאפשר לכוחות הרשות הפלסטינית לנוע ממקום למקום ללא תיאום.

עוד דווח בכאן 11, כי דובר החמאס קרא לקיים פגישה לאומית בה ייקחו חלק ההנהגות של הארגונים הפלסטיניים השונים לדבריו אין הסכמות בין הארגונים השונים איך יש להתנגד לסיפוח. "אין הסכמה לגבי ההתנהלות בחזית עזה, הגדה או ירושלים או לגביי תפקיד ההתנגדות החמושה או הגורמים המדיניים שלנו".

חמאס סיפוח סיפוח בקעת הירדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד