ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בצה"ל נערכים

לקראת סיפוח: נתניהו שוחח עם היועץ של טראמפ

לקראת החלת הריבונות הישראלית בשטחי יו"ש ובקעת הירדן, ראש הממשלה נתניהו שוחח אמש עם ג'ארד קושנר, יועצו המיוחד של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ

לקראת סיפוח: נתניהו שוחח עם היועץ של טראמפ
נתניהו וקושנר בשגרירות ארה"ב בי-ם צילום: מתי שטרן, פלאש 90

בעוד כחודש נתניהו מתכוון להביא לחקיקה בכנסת את הסיפוח אותו הגה נשיא ארצות הברית בתכנית המאה המדוברת. אתמול (שני), ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון בעניין עם ג'ארד קושנר, יועצו המיוחד של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כך דיווחו הכתבים גילי כהן ורועי שרון בכאן 11.

ראש הממשלה אמר כי הוא נחוש בכוונתו לקדם את החלת הריבונות ביהודה ושומרון. את עניין הסיפוח נתניהו הבטיח במהלך הבחירות מספר רב של פעמים, אך שלא כמו כמו הבטחות בחירות אחרות שמתמסמסות להן מיד לאחר הבחירות - הפעם נתניהו נראה רציני לקיים את הבטחתו.

במקביל, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, הנחה את הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, להאיץ את היערכות צה"ל לקראת הצעדים המדיניים העומדים על הפרק בזירה הפלסטינית. שר הביטחון גם עדכן את הרמטכ"ל אודות ההתקדמות בזירה המדינית.

בצה"ל לא חיכו להודעתו אמש של שר הביטחון החדש גנץ, שם נערכים כבר זמן ממשוך לאופציה של התלקחות אזורית בעקבות מהלך מדיני חד-צדדי אותו תוביל ישראל. 

סיפוח ג'ארד קושנר בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד