י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
החזרה לשגרה

ועד העובדים מאיים: לא יגובש מתווה - נשבית את שדה התעופה

לאחר ש-2500 עובדי רשות שדות התעופה הוצאו לחל"ת והחל מה-1.7 יפסיקו לקבל תשלום, ועד העובדים מאיים להשבית את שדה התעופה הלאומי

ועד העובדים מאיים:  לא יגובש מתווה - נשבית את שדה התעופה
נתי שוחט, פלאש 90

ועד עובדי רשות שדות התעופה מאיים: היום בהודעה שהוציא היום (שלישי) הוועד למשרד הבריאות, הוא מאיים כי במידה ולא יגובש מתווה לחזרת הטיסות בהקדם – שדה התעופה יושבת לחלוטין.

בהודעה מטעם ועד עובדי רשות שדות התעופה נכתב, כי "לצערנו, משרד הבריאות טרם נקט במועד לחזרת הטיסות. 2,500 עובדי רשות שדות התעופה נמצאים בחל״ת והחל מה-1.7 יפסיקו לקבל תשלום. לפיכך ואם לא יגובש מתווה לחזרת הטיסות בהקדם כל עובדי רש״ת יצאו לחל״ת ביום א׳ הקרוב.

עוד בתחילת השבוע פנה מנכ"ל רשות שדות התעופה, יעקב גנות, למנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב וביקש ממנו לאשר באופן מיידי את חידוש הטיסות.

כזכור, בשבוע שעבר סיירו המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו וראש שירותי בריאות הציבור פרופ' סיגל סדצקי, יחד עם בכירי רשות שדות התעופה ונציגים של חברות התעופה וצוות ההיגוי של ועדת הקורונה בנתב"ג, זאת על מנת להתרשם מההיערכות בשדה התעופה לקראת פתיחת השמים.

מנהל נתב"ג, שמואל זכאי אמר אז בסיור כי הם בחנו את כל הסיכונים בפתיחת השדה לפעילות, "הסיור הבוקר שם על השולחן את כל הדילמות והמורכבות של חידוש התעופה. הרי אף אחד מאתנו לא רוצה שהתחלואה תתפרץ פה מחדש בארץ וכולנו יודעים שהנגיף הזה הגיע לישראל דרך האוויר".

שדה התעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד