י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לאחר ההסתה הקשה

גפני על ליברמן: "אחרי שכשל - היה מצופה ממנו שיתפטר" • צפו

לראשונה מאז חזר לתפקיד יו"ר ועדת הכספים, העניק אמש משה גפני ראיון לאבי בלום ומשה גלסנר בתכנית 'שחור לבן', ולא חסך במילים: "ליברמן? המילים שלו מזכירות תקופות אפלות. אחרי שכשל היה מצופה שיתפטר" • "לא מתחייב שלא תהיה העלאת מיסים" • צפו בתכנית 

גפני על ליברמן: "אחרי שכשל - היה מצופה ממנו שיתפטר" • צפו
משה גפני צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בראיון שהעניק אמש (שני) יו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני לתוכנית ׳שחור לבן׳ בערוץ הכנסת, הוא קורא ליושב ראש סיעת ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן להתפטר, זאת בעקבות דברים שאמר אתמול בראיון, בכך ש'נתניהו לא הצליח למנוע את התפשטות החרדים והעניק להם תפקידים בכירים בכנסת ובממשלה'.

גפני אמר בראיון: "אנחנו פחות או יותר שמרנו על כוחינו בכנסת אנחנו עושים עבודה טובה", לדבריו, "ליברמן היה צריך להתפטר היום, לו הוא היה כנה, אבל הוא לא כנה", הוא הסביר כי "ליברמן לא מדבר אמת, הוא מוביל מהלך של שנאה והסתה והוא אמר כל מיני שטויות שלא היו ולא נבראו וניסה להוביל מהלך שנהיה מחוץ למחנה, והתוצאה שהוא בבית ואנשיו באופוזציה".

גפני סירב להתייחס לעצם דבריו של ליברמן אתמול, ואמר: "המציאות היא שאנחנו עושים הכל למען אזרחי המדינה. דבריו מזכירירם תקופות אפלות בהיסטוריה, אני קורא לאביגדור ליברמן להתפטר למען עם ישראל, לך הביתה אולי שם תתנהג נורמאלי"

על פתיחת משפטו של ראש הממשלה ועל האפשרות כי ימשיך לתפקד גם כראש המדינה וגם לנהל את משפטו אמר גפני: "נתניהו הוכיח את עצמו ביכולות שהרבה יותר מאדם רגיל, גם נפשית, כל אחד היה אומר מה אני צריך את הדבר הזה... הוא (נתניהו א.ק.) עומד בתוקף ואני רואה שאתה לא מרגיש עליו את המציאות. אני חושב שהוא יוכל להתמודד. ואני מקווה שיתמודד על דבר הזה".

בהמשך הראיון אמר חבר הכנסת גפני כי הוא ץ מקווה "שנראה את ימינה בתוך הקואליציה", שהוא אומר, "כל עוד שהנר דולקאפשר לתקן, מקוממה של ימינה זה בקואליציה וחא באופוזיציה שם נמצאים בעיקר ליברמן ולפיד, אלא מקומם באופוציה״. הוא הוסיף: "אני לא מפחד שברית האחים יתחדש, אני חושב שמקומם של ימינה שיש שם דתיים שומרי תורה ומצוות בקואליציה".

עוד התייחס חבר הכנסת גפני גם לקיצוץ האפשרי בתקציב המדינה הקרוב שישפיע על כלל המשרדים, ושמא אף על תקציב הישיבות והבהיר בראיון. כי, "גם האברכים הם עניים בתחתית הסולם וצריך לדאוג גם להם", שהוא מקווה ליישם את ההסכם הקואליציה להכננסי את תקציב הישיבות לבסיס התקציב כפי שהתחייבו בליכוד

ערוץ הכנסת משה גפני אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד