י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חשיפת 'בחדרי'

מתעלמים מהצו: טסלר ימונה מחר ליו"ר הוועדה לפניות הציבור

למרות הצו הדרמטי אותו הנפיק בית הדין של בעלזא, ובו הוא דורש שלא לחלק תפקידים ב'אגודת ישראל' עד לבירור המחלוקת בנוגע לוועדה לפניות הציבור, בין חברי הכנסת אייכלר וטסלר, מחר צפוי טסלר להתמנות ליו"ר הוודעה

מתעלמים מהצו: טסלר ימונה מחר ליו"ר הוועדה לפניות הציבור
יעקב טסלר צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

למרות צו המניעה אותו שיגר בית הדין של בעלזא, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', ובו דרשו דייני בית הדין של בלעזא שלא למנות נציגי אגודת ישראל לתפקידים עד שתברר הסוגיה שעומדת במחלוקת בין חברי הכנסת ישראל אייכלר ליעקב טסלר - בכנסת מתעלמים מהצו.

בסדר היום של הוועדה לפניות הציבור שובץ כבר למחר (רביעי) דיון ראשון בשעה 10:40 בו צפויים לקחת חלק חברי הוועדה: שלמה קרעי, יואל רזבוזוב, יפעת שאשא ביטון וקטי שטרית והם צפויים להציע על מינוי חבר הכנסת יעקב טסלר לתפקיד יו"ר הועדה.

כאמור, המינוי מחר מגיע למרות הצו ששוגר ביום ראשון בלילה לחברי אגודת ישראל, בה דרשו דייני בית הדין של חסידות בעלזא למנוע את חלוקת התפקידים באגודת ישראל, כשהמטרה היא למנוע את מינויו של חבר הכנסת יעקב טסלר ליו"ר הוועדה על חשבונו של ח"כ אייכלר. 

במכתב כתבו הדיינים, כי "אנו מוציאים בזאת צו מניעה לקביעת תפקידים בין חברי אגודת ישראל עד לדיון בבוררות שילבן ויברר קיום ההסכם כלשונו".

עוד צוטט במכתב שנשלח לחברי הכנסת, כי "אגודת ישראל על כל נציגיה מחויבים לעשות כל מאמץ אפשרי ויעשה מאמץ מיוחד על מנת שנציג בעלזא יכהן כנציג בכיר על מנת שיכול לעזור לזולת".

יעקב טסלר ישראל אייכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד