י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

תחום שכדאי להכיר - קורס עיצוב פנים

החלטתם לעשות שינוי ולבחור בתחום אחר? זה הזמן ללמוד עיצוב פנים ולהתמקצע בתחום מוביל עם שכר טוב. הכתבה תפרט מדוע כדאי ללמוד תחום זה, איך אפשר להתמזג בתעשייה ומהו השכר הממוצע

תחום שכדאי להכיר - קורס עיצוב פנים
לימודי עיצוב פנים צילום: pixsabay

שינוי תחום בעקבות משבר הקורונה

אנשים רבים שפוטרו מעבודתם בעקבות משבר הקורונה מחפשים דרך חדשה ופיתוח עצמי בתחום אחר. גם אנשים המעוניינים להתמקצע ומחפשים שינוי תעסוקתי בוחרים ללמוד קורס מעניין שיוביל אותם לדרך חדשה. קורס עיצוב פנים עם התמחות מקצועית הוא אחד הדרכים לשינוי מיוחל זה. ישנם קורסים אותם לומדים פעם בשבוע במשך 10 חודשים עם תנאי תשלום נוחים שבסופם תוכלו לקבל תעודה מקצועית בעיצוב פנים ולהתמחות בתחום. קורס עיצוב פנים נותן אפשרות להתמחות בעיצוב מטבחים, חדרי אמבטיה, דירות ובתים ומכשיר את הלומדים עד לשילוב בעבודה. הקורס פרקטי, מקיף וחוויתי הכולל סיורים, למידה באמצעות תוכנות עיצוב תלת ממדיות, הדמיה ועבודה בשטח.

קורס ממוקד וקצר

גם חיילים משוחררים יכולים ללמוד קורס קצר וממוקד על חשבון הפיקדון בנוסף לבני 40 פלוס המעוניינים לעשות שינוי מקצועי. אין צורך בידע קודם והלימודים מתמקדים בעיצוב חלל, תכנון ושרטוט, בניית מודלים ובסגנונות עיצוב שונים כמו הום סטיילינג למשל. הקורס בליווי אישי ונערכות בו סדנאות תמחור ושיווק כך שתוכלו לעבוד כעצמאים ולא רק כשכירים בתחום.

באילו תחומים ניתן להתמזג?

תוך כדי הקורס התלמידים מקבלים חשיפה במדריכי ענף העיצוב ובמגזינים ומתחברים לתעשייה זו תוך הפניית המסיימים להשתלבות במקומות עבודה רלוונטיים. כל מקום מסחרי כמו: בתי מלון, מסעדות, חנויות, דירות פרטיות, משרדים, חברות רהיטים, מטבחים, חברות נדל"ן וכד' זקוקים לעיצוב פנים באמצעות אדם מקצועי בעל הכשרה. מקצוע זה מאוד פופולרי בקרב נשים, אך גם גברים חושקים בו לקריירה שניה. בקורס קצר ללא תואר ראשון אין צורך בהשכלה אקדמאית ומי שאוהב אסתטיקה ועיצוב יכול להתמקצע ולהשתלב בתעשייה בקלות. הביקוש בשוק צובר תאוצה ובעיקר אדריכלים הזקוקים לייעוץ מקצועי נעזרים במעצבי פנים לליווי פרויקטים. לפיכך, השכר נקבע בהתאם לרמת המעורבות של המעצבים בפרויקטים אם בשיפוץ קל ואם בתכנון חדרים או הום סטיילינג. מבחר התחומים הוא גדול. המעצבים בוחרים את החיפויים, החומרים והחפצים, מייעצים בנושאי עיצוב של חשמל או אינסטלציה ועוד.

השכר הממוצע בתחום

מעצבים מתחילים יכולים להרוויח עד כ-6,000 ₪ לחודש, אך ככל שצוברים ניסיון השכר עולה. לאחר כ-3-4 שנות ניסיון ניתן להגיע ל-8,000 ₪ ולאחר עשור גם ל-12,000 ₪ לחודש בממוצע. בתור עצמאי ניתן גם להרוויח יותר ככל שמוכרים בשוק ויש יותר לקוחות. את הלקוחות ניתן להשיג באמצעות שיווק נכון, פרסום והמלצות מפה לאוזן ובאינטרנט. העיצוב דורש כישרון ומי שמתמחה ומעניק רמת שירות גבוהה בתחום גם ירוויח יותר. דבר נוסף שכדאי לדעת הוא שישנם תקנים המתומחרים באופן כללי ולכן יש להקפיד על ערנות כדי לגבות את השכר המדויק.

 

עיצוב פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד