י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"ניסיון לפגיעה בסמלי שלטון"

הוארך מעצרו של החשוד שאיים על חייו של ראש הממשלה

בית המשפט האריך בשלושה ימים את מעצרו של אורי ג'נח, חייל צה"ל בן 21, שפרסם פוסט ברשת בו קרא לפגוע בחיי ראש הממשלה • "האיומים שהפיץ החשוד מפיצים ניסיון מובהק לפגיעה בסמלי שלטון"

הוארך מעצרו של החשוד שאיים על חייו של ראש הממשלה
בנימין נתניהו במסדרונות ביהמ"ש צילום: פלאש 90

הוארך בשלושה ימים מעצרו של החשוד שנעצר אמש בחשד שפרסם פוסט ברשתות החברתיות בו איים לפגוע בראש הממשלה נתניהו.

החשוד בפרסום האיום נגד ראש הממשלה הוא אורי ג'נח, חייל צה"ל בן 21 תושב קיבוץ גשר הזיו בצפון.

"הראיות שנמצאו בחקירה קושרות את החשוד בדבריו ומבססות את היסוד הנפשי שעמד מאחורי הראיות הללו" כך נימק שופט בית המשפט השלום בראשון לציון את ההחלטה להאריך את מעצר החשוד.

השופט הוסיף בהחלטתו, כי "יש גם לחקור את החשוד בגין הסתה לאלימות. האיומים שהפיץ החשוד מפיצים ניסיון מובהק לפגיעה בסמלי שלטון, ברשות המבצעת וגורמי האכיפה של משטרת ישראל. מכאן, מצאתי כי נשקפת מסוכנות של ממש מן החשוד ועל כך יש להוסיף חשש לשיבוש חלק מפעולות החקירה עקב חשש למחיקת הודעות שהועלו בעבר למרשתת".

כזכור, ראש הממשלה נתניהו הגיש אתמול (שני) בשעות הבוקר תלונה במשטרה נגד אזרח שאיים לפגוע בו. נתניהו התייחס למקרה וכתב בחשבון הטוויטר: "לפני מספר ימים הגשתי תלונה למשטרה על שורה של איומים לרצוח אותי ואת בני משפחתי. היום, לצערי, נאלצתי להגיש תלונה נוספת נגד אדם שפל שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותי ואת משפחתי."

נתניהו התלונן כי התקשורת לא מגנה את ההסתה והאיומים נגדו, "מתי התקשורת והשמאל, שלא מפסיקים לרגע לנסות להפיל ראש ממשלה מהימין, יגנו סוף סוף את ההסתה הפרועה והבלתי פוסקת נגדי ונגד משפחתי?", כתב.

ראש הממשלה צירף צילום מתוך הרשת החברתית, בו נראים איומים מפורשים נגדו ונגד בני משפחתו. "אני מציעה לעלות למעון ברחוב בלפור, על לפידים וקלשונים, ולתפוס את ביוב החזיר ואת שני הגורים, להוביל אותם במצעד קלון לכיכר ציון ולכבד את הרביעייה בעריפת ראש עסיסית שאחריה גופותיהם יתלו מהמרפסת".

איום ברצח בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד