י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הממשלה היקרה בהיסטוריה

אנשי גנץ לוחצים: רוצים אאודי A8 כמו של ביבי

בעקבות המצב הכלכלי מתקשים באוצר לספק את הדרישות לכלי רכב חדשים על ידי השרים בכלל ואת הדרישה של גנץ לכלי רכב הזהים לנתניהו • "נמאס לנו לחתום על מכוניות אאודי A8 לכל מי שעובר ליד נתניהו"

אנשי גנץ לוחצים: רוצים אאודי A8 כמו של ביבי
אאודי צילום: pixabay

36 שרים מונה הממשלה החדשה, והתקציב - המנופח ממילא - לא מפסיק לטפוח. בימים האחרונים פנו מספר שרים למשרד האוצר בדרישה לתקנים, כלי רכב ולשכות. אולם, לאור המצב הכלכלי באוצר לא יודעים את היקף הזכאויות של כל לשכת שר מבחינת תקנים, ולכן הפנו את כולם למשרד ראש הממשלה וביקשו מרונן פרץ, ממלא מקום מנכ"ל משרד ראש הממשלה, לרכז את הפניות. כך דווח ב'גלובס'.

כמו כן, בעקבות המצב הכלכלי מתקשים באוצר לספק את הדרישות לכלי רכב חדשים על ידי השרים בכלל ואת הדרישה של גנץ לכלי רכב הזהים לנתניהו בפרט.

אחד הגורמים במשרד אמר כי "נמאס לנו לחתום על מכוניות אאודי A8 לכל מי שעובר ליד נתניהו". העלות לכלי הרכב לגנץ נאמדת ב-6 מיליון ו-400 אלף שקלים, שכן מדובר בשני כלי רכב מסוג אאודי A8 שעלות של כל רכב היא כ-800 אלף שקלים, ועלות המערכות והאבטחה מקפיצה את המחיר בפי ארבעה.

למרות הוראתו של החשב הכללי באוצר, רוני חזקיהו, לעצור רכש של רכבי שרד, לאור המעבר לתקציב מדינה זמני, נראה כי באוצר ייאלצו לרכוש את הרכבים לגנץ עקב לחצים המופעלים מצד אנשיו.

שאר השרים הבכירים אמורים לקבל רכב מסוג סקודה סופרב, אך ייאלצו לקבל את הרכבים מהמאגר הכללי כדוגמת רכבו של השר היוצא כחלון שיעבור למחליפו, השר ישראל כ"ץ, ולא יקבלו רכבים חדשים.

גורמים בסביבתו של גנץ אמרו בתגובה לנושא הרכבים, כי גנץ ביקש לצמצם את עלויות האבטחה ככל הניתן ובמסגרת דרישות הביטחון.

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד הגיב לרכישה וכתב: "שני רכבים לחילופי. אחד לנסיעה קדימה, אחד לרוורס. מנותקים נמאסתם".

בני גנץ אאודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד