י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
על רקע הזלזול בקורונה

השדרן לפרופסור: "אתה משגע את השכל"

לפרופ' אריה אלדד המשדר מידי ערב תכנית אקטואליה ברדיו נמאס מהתזות המופרכות שמציג מעל כל במה מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר פרופ' יורם לס ובמהלך ראיון הערב תקף אותו ואמר לו כי הוא משגע את השכל

השדרן לפרופסור: "אתה משגע את השכל"
אריה אלדד/יורם לס צילום: משה שי, פלאש 90/מתוך שידורי ערוץ 13

פרופסור יורם לס, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, התראיין הערב (שלישי) אצל בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM, והעלה את חמתו של פרופ' אלדד. 

לס פרס שוב את התזה הידועה שלו והסביר כי הוא לא מודאג מהקורונה כיוון ש"בחודש מרץ ואפריל השנה מתו בישראל כ-8000 איש, ואותו מספר של אנשים מתו בשנה שעברה. לא היה גל ראשון של קורונה, הוא טבע בתוך הרעש הסטטיסטי".

הוא הוסיף ואמר כי "מי שלא הצליח למות השנה מהשפעת, מת מהקורונה. אם הייתה שפעת קשה השנה, אז מספר המתים מקורונה היה עוד יותר קטן".

הוא גם לא נבהל מהנתונים המדאיגים בארה"ב ואמר כי "באותה שנה (במגיפה של שנת 1968, ק.ב.) בארה"ב היו רק 220 מיליון תושבים, לעומת 330 מיליון כיום, אבל משפעת הונג קונג שפרצה באותה השנה, מתו למעלה מ-100 אלף איש – ואף אחד לא אגר נייר טואלט. אתה יודע למה? כי לא היה פייסבוק".

פרופ' אריה אלדד התעצבן והגיב לו כי "אתה משגע את השכל לציבור, ומנסה למכור ידיעה שהקורונה היא שום דבר, אבל בעולם מתו 370 אלף איש מהקורונה". כמו כן הזכיר לו אלדד ש"אמרת שהקורונה לא תצא מסין, אבל אתה מבלבל את המוח".

קורונה אריה אלדד יורם לס רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד