י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דרישה להשעותו

האם רזי ברקאי הסית לרצח ראש הממשלה?

כחודש אחרי שהשמיע מעל גלי האתר דברי הסתה נגד הציבור החרדי ולא ננקט נגדו שום צעד מצד מנהליו, הבוקר השמיע דברים שעלולים להתפרש כהסתה לרצח ראש הממשלה | ארגון 'בצלמו' דורש ממפקד גל"צ להשעותו לאלתר

האם רזי ברקאי הסית לרצח ראש הממשלה?
רזי ברקאי צילום: משה שי, פלאש 90

ארגון 'בצלמו' פנה למפקד גל"צ שמעון אלקבץ בדרישה להשעות את השדרן רזי ברקאי, בעקבות דברי הסתה חמורה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, המגיע לכדי הסתה לרצח. בתכניתו הבוקר (שלישי) אמר ברקאי כי "אף אחד בשמאל לא יקנה אקדח ויירה בראש הממשלה, ואם כן הוא יפספס. השמאל תמיד מפספס. ובוכה".

שי גליק מנכ"ל 'בצלמו פנה' כאמור למפקד גל"צ וכתב לו כי "אכן מדובר בדברי הבל. אולם דברי הסתה גם אם הבל מחלחלים. אין מנוס מלהוכיח שיש כאן קו אדום. הסתה רצח. זה לא בדיחה. מילים יכולות לרצוח. אני דורש. א. גינוי מלא שלכם, ב. השעייה מוחלטת שלו. אני מזכיר אין סובלנות לאף הסתה. מאף צד".

כזכור, לפני רק פחות מחודש פנה גליק לאלקבץ בדרישה דומה, לאחר שברקאי הסית נגד הציבור החרדי. מיד אחרי ל"ג בעומר בתכניתו היומית דיבר רזי ברקאי בחריפות נגד הציבור החרדי. 

"ישראל 2020, שתי תמונות, שתי מדינות", פתח ברקאי. "האחת - חיילים עטויי מסיכות קוברים את חברם שנפל בפעילות מבצעית ליד ג'נין. אבא שלו ששכל את בנו ממרר בבכי. "הנה ידי שחתמו לו על קרבי". גם באירוע הקשה הזה מנסים לשמור מרחק אחד מהשני".

"תמונה שנייה - בית שמש, בני ברק, הר מירון, הם שוב מתפרעים, מצפצפים על ההנחיות, יורקים על שוטרים. את מחיר ההפקרות שלהם שילמנו כולנו אחרי פורים ונמשיך גם לשלם". כאן הוא השמיע פסקול של פוליטיקאים המדברים נגד החרדים שלא מתגייסים לצבא".

"נכון", המשיך לנאץ ברקאי, "לא כולם, יש זק"א, יש יד שרה ועוד ארגונים רבים אחרים, אבל לצידם יש עשרות אלפים שאנחנו נמשיך לממן ולהעניק להם את הטיפול הרפואי הטוב ביותר ולהתגייס לצבא במקומם. בקיצור, להיות חמורם של משיחיסטים".

בתגובה, הופץ מספר הטלפון שלו תחת השם "יעקב-מכירת טיטולי האגיס בזול", והוא הוצף במאות שיחות והודעות שגרמו להשבתת המכשיר.

רזי ברקאי דברי הסתה גלי צה"ל בצלמו שמעון אלקבץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד