י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יוותר על עשרות אלפי שקלים

פשרה עם היועץ שהוקלט משמיץ את גנץ

ישראל בכר, האיש שאולי גרם במו פיו לשינוי המשוואה, כאשר בליל הבחירות התוודענו לפער ניכר בין הליכוד לכחול לבן, מה שהוביל בלית ברירה לממשלת האחדות, הגיע להסכם פשרה לפיו יוותר על כמה עשרות אלפי שקלים משכרו על פעילותו בקמפיין הבחירות

פשרה עם היועץ שהוקלט משמיץ את גנץ
בני גנץ בהצהרה צילום: צילומסך

'כחול לבן' ויועץ הקמפיין לשעבר ישראל בכר, הגיעו להסכם פשרה ולפיו בכר יוותר על 50,000 ש"ח משכרו, בעקבות ההקלטות שחשף עמית סגל 5 ימים לפני הבחירות ובהן בכר מכנה את גנץ "פחדן וטיפש" - מה שהוביל לפרישתו של בכר מהתפקיד. סה"כ יקבל בכר מהמפלגה סכום נאה של 700,000 ש"ח. כך מדווחת דפנה ליאל ב'ערוץ 12'.

כזכור, חמשה ימים בלבד לפני הבחירות לכנסת ה-23, חשף עמית סגל ב'חדשות 12' הקלטה ובה ישראל בכר יועצו של בני גנץ, נשמע תוקף בחריפות את גנץ, ואומר כי "הוא סכנה לעם ישראל", ו"אין לו אומץ לתקוף באיראן". בין היתר הוא נשמע מצטט את חברת הכנסת החרדית מ'כחול לבן' עומר ינקלביץ, שאומרת על גנץ כי הוא "טיפש" ו"אפס מאופס".

"היא (עומר ינקלביץ) אומרת שהוא טיפש, אפס מאופס, ולא מתאים לראשות הממשלה", נשמע בכר מספר לרב גיא חוברה - מי שנטען כי הפיץ את ההקלטה.הרב אמר לבכר כי "הם (כחול לבן) הולכים להביא סכנה, וכבר דיברתי איתך על זה, סכנה גדולה מאוד. הם יביאו לסכנה גדולה. השתדלות של בני אדם באיראן לתקוף את איראן הם יעצרו את זה". "אני יודע", עונה לו בכר. "אני יודע שאין לו אומץ לתקוף באיראן". "למה, כי זה האיש", שואל אותו הרב, "כי זה האיש", עונה לו בכר. "ואז מה יכול לקרות?", שואל אותו הרב, "סכנה לעם ישראל", עונה לו בכר.

כאמור, לאחר פרסום ההקלטות פרש בכר מתפקידו כיועצו של גנץ, וכעת סוכם כי יוותר על סכום של 50,000 ש"ח משכרו.

ישראל בכר בני גנץ מפלגת כחול לבן הסכם פשרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד