י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המשך הביזה בניו יורק

צפו: המושל בביקורת על ראש העיר והמשטרה

לילה חמישי של פריצה וביזה עבר על תושבי ניו יורק, מה שהרתיח את מושל המדינה אנדרו קואומו שיצא בביקורת חריפה על ראש העיר ומשטרת ניו יורק בהצהרה שמסר לתקשורת • צפו בדבריו 

צפו: המושל בביקורת על ראש העיר והמשטרה
אנדרו קואומו/ביל דה בלזיו צילום: פלאש 90/עיריית ניו יורק

המשך הביזה בצל העוצר. מושל ניו יורק אנדרו קואומו מאשים את המשטרה ואת ראש העיר. מושל מדינת ניו יורק אנדרו קאומו האשים את ראש העיר ביל דה בלאזיו ואת משטרת ניו יורק ואמר בהצהרה לתקשורת כי "ראש העיר והמשטרה לא עשו את עבודתם אתמול בערב". את הדברים אמר לאחר שמאות בוזזים מילאו את רחובות ניו יורק ובזזו מאות חנויות. "זה היה ביזיון", הוסיף קואומו.

"יש למשטרה 38 אלף שוטרים שהיו יכולים למלא את הרחובות, איפה הם היו, למה הם לא היו כולם ברחובות", תהה בזעם.

כזכור, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ תכנן לגייס חיילים חמושים לוושינגטון די.סי. ואיים לפרוס אותם בפריסה ארצית, לאחר שמפגינים רוססו אתמול (שני) בגז מדמיע מחוץ לבית הלבן. מושלי מדינות וראשי ערים הגיבו לטראמפ באמרם "אנחנו מוותרים על זה".

"הקורבנות הגדולים ביותר של ההתפרעות הם אזרחים אוהבי שלום באזורים העניים ביותר שלנו, וככל שאני נשיא, אני אלחם לשמור עליהם. אני אלחם כדי להגן עליהם", אמר טראמפ לתקשורת.

הנשיא הוסיף ואמר: "אם העיר או המדינה מסרבים לנקוט בפעולות הנחוצות כדי להגן על חיי ורכושם של תושביהם, אז אפרוס את הצבא של ארצות הברית ברחובות ואפתור במהירות את הבעיה עבורם".

מושל מדינת ניו יורק אנדרו קואומו ביל דה בלאזיו משטרת ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד