י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מחר הערכת מצב נוספת

ראש הממשלה החליט: בתי הספר לא ייסגרו

על רקע נתוני התחלואה במוסדות החינוך השונים ברחבי הארץ קיים הערב ראש הממשלה התייעצות יחד עם השרים הרלוונטיים וגורמי המקצוע, לעת עתה הוחלט להמשיך את פעילות מערכת החינוך | מחר תתקיים התייעצות נוספת

ראש הממשלה החליט: בתי הספר לא ייסגרו
גן ילדים. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גל ההדבקות במערכת החינוך נמשך, עוד ועוד בתי ספר ברחבי הארץ נסגרים לאחר שהתגלה בהן תלמיד חולה, וקרוב לעשרת אלפי תלמידים נמצאים בבידוד, בעקבות כך קיים הערב (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו התייעצות והערכת מצב בנושא מערכת החינוך והחליט כי בשלב הזה בתי הספר לא ייסגרו. הערכת מצב נוספת תתקיים מחר.

בהודעה שיצאה מטעם לשכת ראש הממשלה נכתב כי "בדיון בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא מערכת החינוך, נסקרו הנתונים והצעדים שבוצעו. ראש הממשלה ביקש נתונים נוספים וביקש לבדוק כיצד ניתן לחזק את ההגנה והמיגון על התלמידים מפני הדבקה. הדיון יימשך מחר ועל פי הנתונים שיוצגו יקבל ראש הממשלה את ההחלטה בעניין מערכת החינוך".

שר החינוך יואב גלנט, פרסם מוקדם יותר הודעה, בה אמר כי לדעתו אין לסגור את בתי הספר "נתוני התחלואה שמשרד הבריאות מציג לא השתנו דרמטית ואין שום הצדקה להביא לסגירה של החטיבות והתיכונים".

לדבריו, "זו תהיה פגיעה חסרת אחריות בתלמידים, בהורים ובמורים, אנחנו חייבים להמשיך ולהיות עם אצבע על הדופק, לקיים הערכות מצב שוטפות, לנקוט במדיניות מחמירה ובמשנה זהירות במטרה למנוע מקרי הידבקות נוספים. בכל מקום שבו מזוהה חולה מאומת, המוסד החינוכי נסגר".

לצד זאת, במשרד החינוך אומרים כי נתוני התחלואה שהציג משרד הבריאות לא השתנו דרמטית ולכן אין הצדקה לסגור את בתי הספר. בירושלים וסביבתה נסגרו 10 בתי ספר וגנים ונמצאו בה 175 חולים. בדרום נסגרו 11 בתי ספר וגנים ואובחנו 11 חולים.

קורונה מערכת החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד