י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
גילויים חדשים

האם התגלתה "ראיית הזהב" בתיק 4000

עד המדינה בתיק 4000 שלמה פילבר, זומן לחקירה באופן מפתיע, לאחר שהחוקרים גילו דף שבו תיעד פגישה עם נתניהו, שעל פי החשד עסקה בעסקיו של שאול אלוביץ' | מקורבי נתניהו: ניסיון להלך אימים ולסחוט באיומים עדי המדינה

האם התגלתה "ראיית הזהב" בתיק 4000
שלמה פילבר/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות שהחקירה בתיק 4000 כבר הסתיימה ואף הוגשו כתבי אישום כנגד המעורבים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואיש העסקים שאול אלוביץ, מסתבר שחוקרי המשטרה ממשיכים לגבות עדויות בתיק ולאסוף ראיות שעלולות להפליל את ראש הממשלה ושאר המעורבים.

על פי דיווח הערב (שלישי) של הכתב ברוך קרא ב'ערוץ 13' - באופן מפתיע, לפני כחודשיים, זומן שוב עד המדינה שלמה פילבר לחקירה לאחר שהחוקרים גילו דף שבו תיעד פילבר פגישה דרמטית שניהל עם ראש הממשלה נתניהו בנושא ההטבות למי שכיהן בזמנו בתפקידים בכירים בחברות בזק ו- yes, שאול אלוביץ.

במהלך החקירה, הוצגו לפילבר התמלילים מתוך הדף בו כביכול תיעד את הפגישה עם נתניהו: "אלוביץ', רמות המחירים של השוק, השוואה בין-לאומית, אילן ישועה ומיזוג יס-בזק". כאן פילבר מאשר את התמליל. בהמשך מנסה החוקר להבין האם מדובר בבקשות שאלוביץ' העביר לנתניהו עקב המחירים הלא טובים לאלוביץ' שקבעה חברת הייעוץ שנשכרה לצורך הרפורמה.

החוקר ממשיך להציג לפילבר את התמליל מתוך הדף: "הוא אומר לך (נתניהו), אלוביץ' דיבר איתי על הבעיות שיש לו במשרד. אמר לי משהו על חברת ייעוץ שקבעה מחירים שעשו ממש עבודה שנעשתה לא נכון". החוקר מוסיף: "כאילו אתה מתאר את מה שרה"מ אמר לך".

על פי הדיווח ב'ערוץ 13' באותו דף מכנה פילבר את הפגישה הזאת "פגישת הכורסאות" על שם הפינה שישבו בה בלשכה. "זה מתאים לפגישת הכורסאות?", שאל החוקר. "כן, שם דיברנו 10 דקות כמעט על כל הנושא הזה של שוק התקשורת", השיב פילבר, "זה סיכום של פגישת הכורסאות". "כי היה עוד מקרה כזה שבו זה עלה מול רה"מ?", תהה החוקר. "לא היה, לא, לא", השיב פילבר.

מקורבי ראש הממשלה הגיבו לפרסום ב'ערוץ 13' ואמרו כי "פרסום ההדלפה הפלילית והמגמתית הזאת היא המשך הניסיון להלך אימים ולסחוט באיומים את עדי המדינה, כדי שהעדות שלהם "תתאים" לעבירה הדמיונית שתפרו במיוחד לראש הממשלה נתניהו, ושלא קיימת בספרי החוקים של אף מדינה בכולם. כשחוקרים עד מדינה אחרי שכבר הוגש כתב האישום ברור שכל התיק התפור הזה ייפרם". לשון התגובה.

שלמה פילבר תיק 4000 משפטו של בנימין נתניהו שאול אלוביץ עד מדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד