י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חדש: טללים - תירוש ענבים טבעי

סדרת המיץ ענבים של יקבי ארזה מתרחבת: טללים, תירוש ענבים טבעי מתאים לכל המשפחה - כעת על המדפים. כשר למהדרין וברכתו "בורא פרי הגפן" גם לדעת מרן ה"בית יוסף"

חדש: טללים - תירוש ענבים טבעי

יקבי ארזה שמחים להציג את “טללים”, תירוש ענבים טבעי המתאים לכל המשפחה. תירוש ענבים זה מיוצר מענבים שנבצרו מאוחר בכדי להוסיף למתיקותם.

מר מוטי שור, מנכ"ל היקב: "מיץ ענבים ארזה זכה במבחני טעימה רבים. הוא נחשב כמוצר מתוק, קל, המיוצר מענבים טריים בלבד. בשנים האחרונות מתמקד היקב בפיתוח יינות זניים ויינות יעודיים. הטללים, מיוצר מענבים מתוקים יותר וטעמו מתקתק יותר ממיצים אחרים".

טללים ארזה, מכיל חומרים טבעיים נוגדי חמצון (אנטי אוקסידנטים) המונעים מחלות ואינו מכיל אלכוהול ובשל כך מתאים גם לילדים ולבני המשפחה. טללים, מופיע באריזה ועיצוב חדשניים ביקב ובתחום היין. על התוית הקדמית מופיעה תמונתו של הנכד, דניאל, דור תשיעי למשפחת שור, המייסדים. בעיצוב התוית, הושקעו מחשבה רבה, בהעברת הסמלים של היקב, וייעודו של היין.
טללים, מבית ארזה כשר למהדרין וברכתו "בורא פרי הגפן" גם לדעת מרן ה"בית יוסף".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

יקבי ארזה מתמקדים ביינות זניים תוך פיתוח כרמים איכותיים ורכישת ציוד מתקדם. יינן היקב מפקח בהתמדה על כל שלבי התהליך מן הכרם ועד הבקבוק.יינות ארזה משלימים ייננות מקצועית וחדשנות תעשייתית עם אהבת יין אמיתית בת למעלה מ-160 שנה. ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד