ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

מלונית 'רגעים קסומים' של ארגון 'חיים לילד' והחוף הנפרד בים המלח נפתחו מחדש בהתאם להנחיות משרד הבריאות

עתה, לקראת שיא העונה, נרשמת התעניינות מוגברת מצד ציבור חולי מחלות העור, הריאה ודלקות הפרקים וזאת בשל היתרונות הבריאותיים של השהות בים המלח • הרב ראובן סקלר יו"ר חיים לילד: "אחרי שהמלונית בים המלח נפתחה שוב בהתאם להנחיות משרד הבריאות, וכך גם החוף הנפרד, יכולים חולי מחלות העור, הריאה ואלו הסובלים ממחלות פרקים, להגיע שוב וליהנות מהיתרונות הבריאותיים המוכחים של ים המלח והכול בקרבה לחוף ובאווירה חרדית תורנית"

מלונית 'רגעים קסומים' של ארגון 'חיים לילד' והחוף הנפרד בים המלח נפתחו מחדש בהתאם להנחיות משרד הבריאות
מלונית רגעים קסומים בים המלח צילום: חיים לילד

עם פתיחת החוף הנפרד בים המלח, נרשמת היענות בקרב חולי מחלות הריאה הפרקים והעור להגיע, לנפוש וליהנות מהיתרונות הבריאותיים המוכחים של ים המלח, והכול באווירה תורנית וללא פקפוק.

כאמור, בימים האחרונים נפתח שוב החוף הנפרד בים המלח לרחצה, וכך גם מלונית 'רגעים קסומים'.

ארגון 'חיים לילד' מפעיל זה שנים את מלונית 'רגעים קסומים' בים המלח. המלונית משרתת חולי CF ופסוריאזיס ובני משפחותיהם.

השיפור במצבם של חולי   סי אף ניכר ואף הוכח עקב כמות החמצן העשירה שהחולה מקבל בשהותו באקלים המבריא של ים המלח. מכיוון שבים המלח החולה מקבל את החמצן רצוף 24 שעות ביממה ובאופן טבעי, לכן השפעתו מרובה. כמו"כ, המינרלים הנמצאים באקלים המיוחד של ים המלח, משפיעים לטובה על הנפש, ומשרים על האדם רוגע ושלווה מיוחדים.

כידוע, לאור המעלות הבריאותיות של ים המלח, מגיעים חולי אטופיק דרמטיטיס  ופסוריאזיס ליהנות מהיתרונות הבריאותיים – מה שמסייע לאיכות חייהם של החולים ולטיפול בהם והשהייה שם מוכרת בקופות החולים.

החולים המשתייכים למגזר החרדי נאלצו להמעיט או להימנע כליל מביקור בים המלח, לאור העובדה כי אין בנמצא בית הארחה או מלון שמותאם לאורח חייו של המגזר החרדי.

עם פתיחת מלונית 'רגעים קסומים' נרשמת תפוסה מרבית לאורך רוב ימות השנה, על ידי חולים המשתייכים למגזר החרדי ובני משפחותיהם.

במלונית נהנים החולים ובני המשפחה מסוויטות מאובזרות לצד מטבחים כשרים, ויכולים במשך ימי שהותם ליהנות מהיתרונות הבריאותיים ומאוויר ים המלח, לו הם זקוקים על מנת לשפר את איכות חייהם, ואף לתת מרגוע לנפשם.

הרב ראובן סקלר יו"ר חיים לילד: "אחרי שהמלונית בים המלח נפתחה שוב בהתאם להנחיות משרד הבריאות, וכך גם החוף הנפרד, יכולים חולי מחלות העור, הריאה ואלו הסובלים ממחלות פרקים, להגיע שוב וליהנות מהיתרונות הבריאותיים המוכחים של ים המלח והכול בקרבה לחוף ובאווירה חרדית תורנית".

 

חיים לילד ים המלח מלונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד