י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דבריו האחרונים - זכרונו • וידאו ותמונות

כשהוא חלוש וימיו ספורים, ניהל הרה"ג ר' זלמן פישמן זצ"ל שיחת-נפש מצמררת עם הרב דוב פוברסקי, בה סיפר על הכנותיו ליום המיתה • הראיון לצפיה, ותמונות מביקורו האחרון אצל הגר"ח קניבסקי

דבריו האחרונים - זכרונו • וידאו ותמונות

הצוואה שהשאיר לי ר' זלמן • טור אישי

זעקת 11 היתומים • גלריה מצמררת

בגיל 49, לאחר חודשים ארוכים של התמודדות עם הקשה שבמחלות, השיב הגאון רבי זלמן פישמן זצ"ל את נשמתו המזוככת והמיוסרת לבוראה. חודשים התמודד עם המחלה האיומה, בעוז ובגבורה. הוא עבר טיפולים משברי גוף ונפש, וכל העת לחשו לו הרופאים כי ימיו ספורים. הוא מצידו, התאמץ לנצל ככל הניתן את ימיו הספורים בעולם.

הרב פישמן זצ"ל עמד בראש כולל גדול וחשוב במודיעין עילית, בהם לומדים כמאתיים אברכים.

לפני חודשים ספורים, בעקבות ידיעה שעלתה באתר 'בחדרי חרדים' על בקשתו של הרב פישמן מהאברכים הלומדים ב'כולל' שבראשותו, שיקצרו את ימי 'בין הזמנים' לרפואתו - עלה צוות 'בחדרי חרדים' אל מיטת חוליו, וניהל עימו שיחת-נפש מצמררת, במהלכה דיבר על התמודדותו הקשה עם המחלה, והזכיר את הכנותיו לקראת היום בו ימסור דין וחשבון בעולם הבא.

למרות שכבר אז אמרו לו הרופאים כי ימיו ספורים, הוא ההשמיע דברי חיזוק מרגשים ורוויים פרקי אמונה, שלא ימושו מזכרו של מי ששמע אותם יוצאים מפיו המיוסר, כשהוא שרוע על מיטת חוליו, אפוף מכשירים ומסובל בייסורים. ראיון הוידיאו מוגש בזה בשנית.

בערב ראש השנה, התאושש הרב פישמן מעט, והיה מסוגל לקום ממיטת חוליו. הוא עלה אז לביתו של הגר"ח קניבסקי, על מנת להתברך בשנה טובה.

הוא היה בן 49 בפטירתו. הלוויתו תצא ביום ראשון, בשעה 9.00 בבוקר, מביתו, רחוב אור החיים 25 במודיעין עילית.


































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד