י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רעיונות לעיצוב המטבח

אם אתם עוברים דירה, בונים בית חדש, או רוצים לשפץ את הבית, אתם ודאי לוקחים בחשבון גם את המטבח. בין אם אתם מתכננים שיפוץ עתיר תקציבים, או רוצים מראה של מטבח מעוצב בכמה אמצעים פשוטים וזולים, יש כמה רעיונות שיכולים לעזור לכם לקבל השראה

רעיונות לעיצוב המטבח
מטבח מעוצב צילום: stockunlimited.com

אם אתם עוברים דירה, בונים בית חדש, או רוצים לשפץ את הבית, אתם ודאי לוקחים בחשבון גם את המטבח. בין אם אתם מתכננים שיפוץ עתיר תקציבים, או רוצים מראה של מטבח מעוצב בכמה אמצעים פשוטים וזולים, יש כמה רעיונות שיכולים לעזור לכם לקבל השראה.

החל בצביעה, או החלפה של ארונות המטבח, צביעת הקירות, או החלפת גופי התאורה וכלה בהוספת יחידות מדפים, או אי חדש למטבח, כל אחד מהרעיונות האלה יכול בקלות לשדרג ולשפר את מראה המטבח שלכם.

צוות המומחים של נגריית אקספרס צפון מציגה את קטלוג עיצוב מטבחים 2020, עם כמה רעיונות לעיצוב מטבח, תכנון המטבח שיפתיעו אתכם:

רעיונות לעיצוב המטבח באמצעות אי למטבח

הצבת אי למטבח היא אחת הדרכים האהובות והמקובלות ליצירת מטבחים מעוצבים. כמעט כל טבח ביתי בישראל חולם על אי למטבח משלו ואלה יכולים להגיע במגוון גדלים, עיצובים, צבעים ומחירים.

תוספת אי למטבח מגדילה שטח אחסון, מספקת מקום נוסף לישיבה, או לאירוח וגם משטח עבודה.

למטבח גדול עם שטח פנוי במרכזו, תוכלו להוסיף אי גדול, או שני איים, שישפרו את מראה המטבח, ירעננו אותו ויוסיפו לו פונקציות שימושיות ויעילות.

במטבח קטן, תוכלו לחבר את האי למשטחי העבודה הקיימים, כך שתיווצר זרימה בין האלמנטים יחד עם כל היתרונות של אי למטבח.

אם אתם לא בטוחים מה המיקום המתאים ביותר לאי שלכם, - אי על גלגלים הוא פתרון מושלם.

את האי אפשר להתאים לכל סוגי המטבחים, התקציבים והצרכים.

מטבח מעוצב • קרדיט: stockunlimited.com

3 שאלות ותשובות נפוצות על עיצוב המטבח

  1. האם חייבים לשכור מעצב כדי לעצב את המטבח?  אם יש לכם חוש לעיצוב תוכלו לעצב לבד. יחד עם זאת, מעצבים יכולים גם להשיג לכם מחירים טובים על ציוד וריהוט ולשפר את היעילות של חלקי המטבח השונים, כך שמומלץ להיעזר באנשי מקצוע.
  2. האם חייבים להחליף את כל המטבח בשיפוץ? אפשר להחליף את דלתות הארונות ואת הפרזול, לחדש ולהוסיף גופי תאורה, או חיפוי זכוכית לקיר ולהוסיף אי למטבח, כך שתקבלו מטבח עם מראה חדש במחיר של שיפוץ בלבד.
  3. האם חייבים להוסיף ארונות לאחסון? שטח אחסון למטבח יכול להגיע בצורת מדפים פתוחים, או סגורים, מדפים נסתרים המוצבים מאחורי המקרר, או אי בגדלים שונים, שיוסיף שטח אחסון וגם משטח עבודה, או פינת אוכל.

אלמנטים נסתרים לתוספת אחסון

תוספת אלמנטים המספקים אחסון נסתר ויעיל יכולה להיות מבורכת בכל מטבח. בין אם תבחרו להציב מדפים צרים נשלפים מאחורי המקרר, להוסיף כמה מגירות אחסון מתחת לשולחן האוכל, או להציב אי במרכז המטבח, תקבלו שטחי אחסון משמעותיים, שלא יגרעו מתחושת המרחב ויאפשרו זמינות מלאה לכלים ולציוד המטבח.

בחירת צבעים לשינוי משמעותי

צביעה מחדש של ארונות וקירות המטבח, עשויה לספק לכם חידוש ושינוי של סגנון העיצוב. אם תרצו מטבח מודרני, למשל, בחירה של צבעים בהירים ומבריקים תספק לכם את התוצאה הרצויה, בעוד שצבעים כהים, או צבעי עץ, עשויה לתת למטבח שלכם מראה כפרי ומיושן.

בכל בחירה שלא תעשו, הצוות המקצועי של נגריית אקספרס צפון ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בבחירה, בתכנון ובהתקנה.

הכתבה נכתבה ע"י דוקטור קידום אתרים, החלטתם להביא את האתר שלכם לקליניקה של הדוקטור? לחצו כאן לחבילות קידום אתרים לעסקים ע"י הדוקטור, אנחנו כבר נדאג לקבוע לכם תור, לטיפול שיבריא לכם את העסק.

עיצוב מטבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד