י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כבד שמיעה? על חברת פטיפון עוד לא שמעת? תתכונן לשינוי חיים

האם מכשירי שמיעה באמת מסייעים לאורך זמן לכבדי השמיעה? האם מכשירי השמיעה יכולים לספק עם הטכנולוגיה הקיימת היום פתרון יעיל שיהפוך את היום יום לקליל וחסר דאגות? בסוף הכתבה הזאת תגלו

כבד שמיעה? על חברת פטיפון עוד לא שמעת? תתכונן לשינוי חיים
מכשיר שמיעה צילום: pixsabay

ממחקר שנעשה מול אלפי אנשים עלו על פני השטח מספר נקודות כואבות עבור כבדי שמיעה אשר מחפשים פתרון אמיתי ויעיל שיאפשר להם לחיות את חיי היום יום כמו כל אחד אחר.

יש מספר פתרונות מוכרים ונוחים חלקם יקרים וחלקם לא באמת עושים את העבודה אבל חלקם בהחלט מספקים פתרונות בצורת מכשירי שמיעה במחירים טובים ונותנים פתרון אמין ואיכותי.

הכירו את חברת פטיפון מכשירי שמיעה.
פטיפון משווקת את המכשירים המובילים בתחום השמיעה מזה עשור ועובדת בשיתוף פעולה עם החברות המובילות בשוק מזה
35 שנה.
כל מכשירי השמיעה המשווקים על ידי החברה הם תוצרת גרמנית באיכות הגבוה ביותר כיום בשוק, עם זאת תופתעו לגלות שהמחירים אינם בשמיים וכל אחד יכול למצוא לעצמו מכשיר שמיעה במחיר ובאיכות המתאימים לו.

פטיפון מספקת שירות ייחודי הכולל הגעה לבית הלקוח והתאמה אישית של המכשיר ע"י הבנת הצורך היום יומי ואורח החיים של הלקוח. יתר על כן, פטיפון חוסכת זמן רב, כמה חודשים, בתהליך מהיר וקל. החברה עובדת עם קלינאי תקשורת ומומחי שמיעה שמגיעים עד בית הלקוח אשר קובעים ביחד עם הלקוח את המכשיר אותו הוא צריך.

כאשר קונים מכשיר שמיעה קיימים פרמטרים רבים שיש להתחשב בהם כמו סינון רעשים של עבודות ושיפוצים, מכוניות מצפצפות, ותדרים נמוכים חסרי משמעות, לעומת זאת דיוק הבנת צלילי דיבור וזיהוי הכיוון ממנו מגיע הצליל הם חשובים ונותנים חוויית שמיעה אמיתית.
הטכנולוגיה היום עבור מכשירי שמיעה היא בהחלט מתקדמת ביותר וחשוב לדעת כאשר אתם קונים מכשיר שמיעה מה היתרונות שלו ואילו מהיתרונות האלה יסייעו לכם הכי הרבה.
חברת פטיפון עושה מעל ומעבר כדי לענות ללקוחותיה על כל הצרכים החל מהמחירים השונים המתאימים לכולם, הן בסוגי המכשירים המגוונים הנותנים אפשרויות שונות וכלה בהגעה עד בית הלקוח. החברה מספקת תהליך קל של שני שלבים לקניית המכשיר הטוב ביותר עבורכם, על ידי התאמתו לצרכים שלכם.

הצעד הראשון הוא התנסות במכשירים השונים. מומחה מגיע אליכם עד הבית ומאפשר לכם להתנסות ולחוש איך המכשיר עובד וכמה טוב הוא משפר את השמיעה.

לרב כבר בצעד הראשוני הזה התוצאות הן מדהימות. שכן איכות המכשירים היא בלתי מתפשרת, וזאת משום שהם מתוכנתים להגברת תדרים באופן יחסי, משמע הם לא מגבירים את כל הסביבה באותו אופן, דבר אשר יוצר תחושה צורמת ולא נעימה. אלא הם דואגים להגברה של התדרים המסויימים החיוניים לשמיעה באופן מדויק.
לדוגמה, רעש של עבודות בכביש ורעש מכוניות יוגבר בעוצמה נמוכה מהעוצמה של הדיבור של האדם שיושב לידכם.

היכולת של מכשיר השמיעה להתאים את עצמו לאוזן ולזהות את יחס ההגברה הנכון הוא יתרון משמעותי על פני יתר המכשירים של החברות הקיימות היום בשוק.
אם כן, ההתנסות במכשירי השמיעה השונים היא למעשה הצעד הראשון לפני המדידות וההתאמה. יש לציין כי לאחר ההתאמה יעילות המכשיר וחווית השמיעה בו משתפרת ב-
10% עד 15% ממה שהורגש בניסיון הראשון שתואר לעיל.

הצעד השני הוא המדידות וההתאמה. הקריטריונים להתאמה תלויים במספר פרמטרים כמו: אורח חיים פעיל ודינמי או רגוע, מבנה האוזן, דרגת ליקוי השמיעה, גרף השמיעה, סוג התדרים שיש להגביר ופרמטרים נוספים הנבדקים ע"י קלינאי תקשורת ומומחי שמיעה המגיעים אליכם עד הבית. באמצעות אותם קריטריונים למעשה מכשירי השמיעה יוצרים חוויית סאונד טבעית ואמיתית עבור המשתמש.


אם עד עכשיו כדי לקנות מכשיר שמיעה היה צריך להתמודד מול הקופות חולים, לקבוע תור למומחים שונים, למלא ניירת ובקשות למימון מהקופה, כיום באותו המחיר, פטיפון מספקת שירות פרימיום עד הבית שחוסך לכם את כל התהליך, מביאה אליכם את כל המומחים, דואגת למימון שמגיע לכם מקופות החולים וחוסכת לכם ערמות של ניירת וחודשים של המתנה.

למעשה אתם מקבלים שירות פרטי מהמומחים המובילים בתחום בתנאי פרימיום ובעלות זהה לעלות של שירותים ציבוריים.
כמו כן, ניתן לבחור בין סוגי מכשירי השמיעה השונים והאפשרויות המגוונות שהם נותנים. כמו למשל, גודל המכשיר, מכשיר פנימי בתוך האוזן, מכשיר חיצוני מאחורי האוזן, מכשיר זעיר ובלתי נראה, מכשירי שמיעה שמתחברים לבלוטוס, מכשירים נטענים במקום מכשירים עם החלפת סוללות, ומכשירים המסייעים לטיפול בצפצופים באוזן.

היתרון הגדול במכשירי השמיעה המודרניים של החברה הוא אחזקת המכשיר, אין צורך בטיפול מיוחד מלבד טיפול שותף, הטענת המכשיר או החלפת הסוללה שמחזיקה בין שבוע לעשרה ימים וניקיון יומי.

ולאלו מאיתנו שמוטרדים מהמראה של מכשירי השמיעה והיו רוצים לדאוג שהוא מוסתר ככל האפשר, גם לכך קיים פתרון. מדובר במכשיר שמיעה זעיר ומפותח ביותר ברמת הטכנולוגיה שלו והאפשרויות שהוא מספק. איכות השמיעה של מכשיר השמיעה הזעיר גבוהה יותר ממרבית המכשירים הקיימים כיום. כמו כן המכשיר יוצר הנחתה של רעשי סביבה והבהרת חדות הדיבור באיכות גבוהה. כל זאת כאשר גודלו זעיר ואינו נראה בשעה שהוא מונח בתוך התעלה באוזן.

המכשיר הזעיר נקרא בשפה המקצועית CIC ויתרונו הגדול הוא קלות ההרכבה וההוצאה מהאוזן. הוא מותאם לירידת שמיעה בינונית עד גבוהה וכמובן שנעשית התאמה למידות התעלה והאוזניים של הלקוח. המכשיר עובד על מערכת מתקדמת המזהה מקור צלילי דיבור ומפיקה סאונד נקי לשומע.

אפשרות מעניינת נוספת הקיימת היום היא מכשיר שמיעה עם חיבור בלוטוס. המכשיר הזה נשלט ע"י אפליקציה דרכה ניתן לכוון את הגדרות המכשיר דרך הטלפון, כמו כן ניתן לשמוע ולקבל שיחות ישירות למכשיר השמיעה דרך הבלוטוס.

למעשה חברת פטיפון פתרה עבור הלקוח את הבעיות המרכזיות ברכישת מכשיר שמיעה.

הראשונה היא הנגישות. בתהליך של רכישת מכשיר שמיעה דרך קופת החולים, תצטרכו להגיע בעצמכם למומחים כדי לקבל את השירות. שלא לדבר על זמן המתנה של מספר חודשים עד חצי שנה עד לקבלת המכשיר. פטיפון מגיעה אליכם הביתה תוך 24 שעות ושבועיים לאחר מכן כבר תקבלו את המכשיר.

כמו כן, מציאת חברה אמינה. כאשר רוצים לבצע קניה של מכשיר שמיעה זו היא נקודה קריטית. שכן מדובר במכשירים שצריכים להחזיק לאורך זמן משמעותי שיצדיק את המחיר של מכשיר השמיעה. חברת פטיפון מדורגת בגוגל 5 מתוך 5 כוכבים ומכילה ביקורות של לקוחות מרוצים ובצדק. החברה מספקת אחריות על המכשירים ועובדת עם המעבדות והטכנאים ברמה הגבוהה ביותר כדי לתת ביטחון מלא עבור הלקוחות. כלומר, כל מי שירכוש את המכשיר יהנה ממוצר איכותי ביותר בעל טכנולוגיה מתקדמת, שנשמר לאורך זמן ומבטיח נוחות מקסימלית עבור המשתמש.

אנשים רבים בעלי כבדות שמיעה חוו אכזבות בעבר מקניית מכשיר שמיעה שלא עזר להם ולכן עולות התהיות אם בכלל המכשיר יעזור להם? ובכן, למען הסר ספק, כחלק מהביקור הראשון בו נוכח מומחה שמיעה וקלינאי תקשורת, הלקוח יכול לפני שבכלל נעשות מדידות ובדיקות לנסות את המוצר ולראות איך הוא מרגיש לגביו והאם הוא עוזר לו. כך שגם עניין האמינות נפתר.

הנושא העיקרי שחברת פטיפון פותרת הוא המחיר. נושא כואב עבור רבים מאיתנו. עם זאת, גם כאן חברת פטיפון עוזרת ללקוחות ומספקת הנחות בהתאם לגובה המימון בסל הבריאות וקופות החולים. משמע, על אף שהחברה היא חברה פרטית, עלות השירות הוא זהה לזה שהייתם מקבלים בקופות החולים הציבוריות. אבל השירות שתקבלו הוא פי כמה וכמה יותר טוב והנוחות שהחברה מספקת לא תסולא בפז.

עם פטיפון מכשירי שמיעה, אין תורים, אין ניירת, אין פרוצדורות מעיקות ואין המתנה של חודשים עד חצי שנה כפי שקורה כיום בקופות החולים כשזה נוגע למכשירי שמיעה. כל התהליך כפי שתואר נעשה מהר. בתוך 24 שעות המומחים מגיעים למדידות ומטפלים בשבילכם בכל הניירת והבדיקות, ותוך שבועיים מהביקור הראשון כבר יהיה לכם מכשיר ביד, או באוזן, ליתר דיוק.

מכשיר שמיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד