י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"רואים באימה ובחרדה"

מדוע שתק ראש ממשלת קנדה כשנשאל על טראמפ?

במסיבת עיתונאים נשאל ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, מה דעתו על התנהלות הנשיא טראמפ אל מול המהומות שפרצו בארה"ב. טרודו שתק במשך זמן ממושך ואז הגיב

מדוע שתק ראש ממשלת קנדה כשנשאל על טראמפ?
ג'סטין טרודו עם נתניהו צילום: Amos Ben Gershom/GPO

המחאות האלימות בארה"ב נמשכות כבר כשבוע ברציפות. האלימות והביזה ברחובות אינן פוסקות והמשטרה אינה מצליחה להרגיע את המהומות שרק מוסיפות וגוברות.

אתמול (שלישי), מנהיג קנדה, השכנה הצפונית של ארה"ב, ראש הממשלה ג'סטין טרודו, נשאל במסיבת עיתונאים שקיים מה עמדתו לגבי הטיפול של הנשיא טראמפ במהומות הקשות בארה"ב. טרודו שתק במענה לשאלה משך יותר מ-20 שניות לעיני המצלמות ורק אז הגיב. כך דווח בחדשות 12.

במסיבת העיתונאים שקיים טרודו באוטווה, קנדה, שאל אותו אחד מהכתבים: "עד עכשיו נמנעת מלהביע את דעתך על נשיא ארה"ב בנוגע למהומות המתחוללות שם, אולם מה דעתך על התמונות המגיעות משם כשמפגינים נראים סופגים גז מדמיע כדי 'לפנות דרך' לתצלום יח"צ של הנשיא. מה אתה חושב על זה, ואם אתה לא רוצה להגיב - איזה מסר זה שולח לדעתך?"

לאחר 20 שניות של שתיקה השיב טרודו, כי "כולנו רואים באימה ובחרדה את מה שקורה בארצות הברית".

ראש הממשלה ג'סטין טרודו אמר עוד במסיבת העיתונאים כי "זה הזמן לאחד אנשים, אבל גם זמן להקשיב וזמן ללמוד על אי הצדק שנמשך".

הכתבים המשיכו לשאול אתו על המחאות המתחוללות בארה"ב אולם טרודו התחמק מכך ואמר כי "תפקידי כראש ממשלת קנדה הוא לעמוד לצד הקנדים ועבורם".

מחאות קנדה ארצות הברית דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד