י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

לא מתחבאים: ההגרלה הגדולה של האיש שחולל את המהפכה

שותפים בעשייה של בית חם למען פגועי הנפש ויכולים להגשים חלום לדופלקס יוקרתי משלכם עם נוף מרהיב על שפת הכינרת

 לא מתחבאים: ההגרלה הגדולה של האיש שחולל את המהפכה
הרב מונק על רקע הדופלקס בטבריה צילום: מתוך דף הנחיתה

כולנו מכירים את המחלה, הכינוי שניתן למחלת הסרטן שיש רבים שנמנעים מלהזכיר את שמה. כולנו מכירים אנשים של"ע חלו במחלה ואנשים שנפטרו ממנה. לא אחת מבקשים מאתנו להתפלל עבור חבר מכר שחלה במחלה אף פעם לא נלווה לזה תחושת אשמה או בושה או כל דבר אחר. נכון לעיתים אנשים מעדיפים להסתיר את המחלה אבל זה כבר מסיבות אחרות. הדברים הללו נכונים למחלות הגוף, במחלות הנפש שקט דממה. הכול מסתורי אף אחד לא מדבר וכולם עושים מאמץ כדי שאף אחד חלילה לא יכיר ולא ידע. לא אחת גם החולה עצמו מסתיר את המחלה שלו מעצמו ולא פונה לקבל את הטיפול המגיע לו.

זה היה המצב עד שהגיע מחולל המהפכה הרב אריה מונק, האיש שהבין שדרושה פה מהפכה. שאם לא יעשה שינוי בטיפול בנפגעי הנפש במגזר החרדי יהיה לכך גם השלכות רוחב קשות מאוד על הסביבה של החולה ומצבים קשים שעלולים להביא לידי פיקוח נפש חלילה. למרות הקושי ואולי בגלל הקושי, החליט הרב אריה מונק לצאת לדרך ולהקים את 'בית חם' המקום שיהיה בית מושלם עבור הטיפול בפגועי הנפש. הדרך הייתה מלאת אתגרים ומהמורות, היו שהרימו גבה, אך מצויד בברכת הדרך של גדולי ישראל הרב אריה מונק הצליח לחולל שינוי במגזר החרדי בטיפול בפגועי הנפש. כיום הבשורה הרחיקה אל מעבר למגזר וכיום 'בית חם' הוא שם נרדף למקצוענות וקדימה בטיפול בפגועי הנפש.

כדי להמשיך להצעיד את המפעל הגדול הזה קדימה, הרב מונק זקוק לשותפים. הוא קורא לכם להיות שותפים אתו. שותפים בזכות הגדולה לדאוג לעולמם של פגועי הנפש.

 איך עושים את זה אתם שואלים? אז זהו שזה מאוד פשוט, רוכשים כרטיס הגרלה על דופלקס יוקרתי צופה פני כינרת והופכים לשותפים בעשייה הכבירה של 'בית חם' ואולי תגשימו את החלום לדופלקס יוקרתי משלכם עם נוף צופה לכינרת.

התקשרו עכשיו ל-077-8036236

או לחצו כאן>>>

הדרך אל הפרס הגדול רצופה אף היא הפתעות לרוכשים כרטיסים החל מ-12*90 מחכות חבילות הפתעות יוקרתיות ומפנקות ללא הגרלה.

זריזים תמיד מרווחים בחיים. לכן כל מי שירכוש כרטיסים עד יום שלישי הקרוב  יוכל להיכנס להגרלת הבונוס השווה של 'בית חם' עם פרסים מפתיעים הכוללים חוויה לכל המשפחה, משכורת לחודשיים חינם וחבילת שופינג משתלמת.

לא מחכים עכשיו לוחצים הופכים לשותפים וזוכים

התקשרו עכשיו ל-077-8036236

או לחצו כאן>>>

בית חם אריה מונק הגרלה על דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד