י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
שוב קרבות בממשלת האחדות

ב'כחול לבן' עקצו את השרה מ'הליכוד' שלא נשארה חייבת

העימותים בין הפלגים בקואליציה לא פוסקים. גם היו נרשם עימות ברשתות החברתיות בין כחול לבן לליכוד. הפעם מדובר בהודעה שעקצה את שרת התרבות לשעבר מירי רגב, שלא נותרה חייבת וכתבה בין הייתר: "קצת צניעות לא תזיק לכם"

ב'כחול לבן' עקצו את השרה מ'הליכוד' שלא נשארה חייבת
חילי טרופר צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ממשלת האחדות יצאה לדרך, אולם נראה כי יש כאלה השורים עדיין באווירת בחירות וממשיכים לתקוף אחד את השני, מפלגת 'כחול לבן' בראשות ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ פרסמה הודעה בה הם עוקצים את שרת התרבות לשעבר מירי רגב. "לראשונה זה שנים, כולם מבינים שיש אוזן קשבת במשרד התרבות בהובלת שר התרבות והספורט חילי טרופר", נכתב.

רגב לא נשארה חייבת ומיהרה להגיב ובציוץ בחשבון הטוויטר שלה כתבה: "כחול לבן תפתחו את האוזניים: גם מסע החנופה לבייס שלכם לא ישנה את העובדות. לא תוכלו למחוק את המהפכה שהבאתי לעולם התרבות בישראל, עליה יעידו מאות הרשויות ומוסדות התרבות שפרחו בתקופת כהונתי אחרי שהודרו מעוגת המשאבים לאורך שנים. עולם התרבות והספורט בישראל היו מהראשונים בעולם שחזרו לפעילות בתקופת משבר הקורונה, כולל פתיחת הליגות".

רגב סיימה בעקיצה: "מקווה שבמשרד התרבות תהיה עשייה מעבר לגזירת הסרטים של הפרוייקטים שהובלתי. קצת צניעות וענווה לא תזיק לכם".

ההודעה של 'כחול לבן' לא באה בחלל ריק, כזכור בשבוע שעבר שרת התחבורה מירי רגב עקצה בראיון ל'ידיעות אחרונות' את ח"כ בני גנץ ואמרה כי הוא אינו בשל להיות ראש ממשלה. בעקבות דבריה של רגב, נזף בה רה"מ נתניהו שאמר לה שהתבטאויותיה "פוגעות באחדות הממשלה".

כך עבר עוד יום קלאסי של ציוצי תקיפה בתוך הקואליציה, למרות שהבחירות כבר הרבה מאחורינו והשרים החדשים מאיישים כבר את תפקידיהם, איש איש תחת משרדו, ישנם כאלה שמרגישים בתוך בחירות עדיין או שהם מתכוננים לבחירות הבאות שיכולות להתרגש עלינו בכל רגע.

מירי רגב חילי טרופר מפלגת כחול לבן ממשלת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד