י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הסגר על בני ברק

בכיר גור תוקף: "שביבי יתבייש לו, בלי החרדים הוא היה בכלא" • צפו

מתקפה חריפה נשמעה היום בישיבת מועצת העיר בני ברק מפי מ"מ ראש העיר זייברט נגד ראש הממשלה על מסיבות העיתונאים שקיים בשיא המאבק בקורונה ויחסו לעיר בני ברק שהפכה למשך כמה שבועות לעיר תחת סגר | לצד זאת, ראש העיר קורא להחרים את ביה"ח שיבא • צפו בדברים

בכיר גור תוקף: "שביבי יתבייש לו, בלי החרדים הוא היה בכלא" • צפו
חנוך זייברט/בנימין נתניהו צילום: גרשון אלינסון/יונתן זינדל, פלאש 90

מתקפה חזיתית מצד הנציג הבכיר בחסידות גור, מ"מ ראש העיר בני ברק חנוך זייברט נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ברקע המאבק בקורונה שהוביל, בשיאו הסגר שהוטל על העיר ברק. כשבישיבת מועצת העיר בני ברק היום, טען זייברט כי אילולי החרדים נתניהו היה כבר יושב בכלא.

לדבריו, "יש אדם אחד המדינה שאילולי הציבור החרדי, הוא מזמן היה בבית כלא, וכולם שמעו אותו בשידור חי במסיבת עיתונאים להגיד שבני ברק דומה לעיר הנצורה באיטליה".

"אחרי זה הוא גם אמר: "התקשרתי לראש העיר לעודד אותו שהוא גר בעיר המצורעים", הוסיף זייברט בזעם וסיים, "אז שיתבייש לו ויתבייש למי שמייצג אותו, בנימין נתניהו".

בנוסף, באותה ישיבת מועצה תקף ראש העיר אברהם רובינשטיין חלק מארגוני הרפואה, ובהם את בית החולים שיבא בתל השומר ואמר, "אני קורא לבוא בחשבון ולא ללכת לתל השומר", לדבריו, "כעת הם קוראים במחלקת יולדות לבני ברקיות לבוא וללדת אני מבקש מהתושבים לזכור את זה שהם התייחסו לבני ברקים בזלזול".

חנוך זייברט אברהם רובינשטיין הסגר על בני ברק קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד