ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ממשלת המנותקים

ביקורת על בני גנץ במשרד ראש הממשלה

ברקע הדרישות והעלויות הגבוהות מצידו של ראש הממשלה החליפי בני גנץ, נשמעת ביקורת מצד בכירי משרד ראש הממשלה, כשב'ערוץ 12' מדווח כי גנץ יאובטח בשיירה דומה לזו של ראה"מ בפועל נתניהו 

ביקורת על בני גנץ במשרד ראש הממשלה
חלק משיירת ראש הממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הממשלה הנוכחית היא מהממשלות הגדולות בתולדות ישראל עם 36 שרים ו-8 סגני שרים, כשכל אחד מהן עולה הון למדינה וזאת בעת שהמדינה נמצאת בגירעון עמוק יותר עקב משבר, לאחרונה גוברים הקולות הקוראים לממשלה לקצץ בגינוני הכבוד של השרים ושל ראש הממשלה החליפי בני גנץ, היום גורמים במשרד רה"מ תקפו את גנץ ואמרו כי הוא יכול לחסוך כסף ולוותר על גינוני הכבוד שקיבל בעקבות דרישותיו, כך מדווח הכתב מיכאל שמש ב'כאן 11'.

גנץ נוסע כיום בשיירה של שני כלי רכב וניידת, הכתבת דפנה ליאל מדווחת ב'ערוץ 12' כי בני גנץ, שנושא בתואר 'ראש הממשלה החליפי', לצד היותו שר הביטחון, יאובטח בשיירה בדיוק כמו זו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. מדובר בעשרות תקנים משטרתיים ומספר ניידות שיוקצו לעניין דרך קבע. עלות האבטחה הכוללת היא 23 מיליון שקלים בשנה.

הכתב מיכאל שמש מדווח עוד כי במהלך דיון השבוע בממשלה, שעסק בקיצוץ הקשה ברווחה לטובת הממשלה פנה ראש הממשלה החליפי בני גנץ לשר הרווחה איציק שמולי ואמר לו: "אני מוכן לוותר על האבטחה הכבדה שהוצמדה לי כדי לחסוך בעלויות".

נזכיר, בני גנץ הגיב אתמול בדף הפייסבוק שלו לביקורת שנמתחה עליו בנושא הרכבים היוקרתיים מסוג אאודי A8 אותם הוא דורש בשיירתו וכתב: "אני מכבד את שירותי הביטחון בישראל והנחיותיהם. בשיחות שקיימתי עם הגורמים הרלבנטים ביקשתי לצמצם את עלויות האבטחה שלי. ככל שזה היה תלוי בי, הייתי עולה כל יום למשרד עם רכב אחד והייתי מונע משכניי את עוגמת הנפש של סגירת חלקים מהרחוב. כל טענה כאילו ביקשתי לרכוש רכבים עבורי היא שקר בוטה".

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד תקף את נושא אבטחתו של בני גנץ והעלות הגבוהה הכרוכה בכך ואמר כי "שני רכבים לחילופי. אחד לנסיעה קדימה, אחד לרוורס. מנותקים נמאסתם".

שיירת ראש הממשלה בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד