י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא נשארים אדישים למתקפה

בש"ס פותחים חזית עם שקד: "שיקרה לנו והפֵרה את כל הסיכומים"

אחרי המתקפה של שקד נגד העברת ראשות הוועדה למינוי דיינים לש"ס, האחרונים לא נותרים חייבים ומעל גבי ביטאון הבית משיבים מלחמה למי שנחשבה בעבר שותפה טבעית לדרך ולערכים: "שנאת עמי הארץ לתלמידי חכמים, זה מה שהיה שם. אש בעיניים" | הציטוטים המלאים

בש"ס פותחים חזית עם שקד: "שיקרה לנו והפֵרה את כל הסיכומים"
סיעת ש"ס בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שנאמה במליאת הכנסת ותקפה את 'הליכוד' על העברת ראשות הוועדה למינוי דיינים לידייה של תנועת ש"ס, כעת בביטאון המפלגה 'הדרך', הם משיבים מלחמה לח"כ איילת שקד ופותחים איתה חזית בטענה כי מדובר במתקפה צבועה מצידה, מאחר ולא קיבלה תפקיד בממשלה.

במאמר מערכת בביטאון נכתב: "זעקותיה של מי שהייתה עד לא מזמן שרת המשפטים הגב' שקד, כפי שנשמעו השבוע מעל גבי דוכן הכנסת, היו רגעים מביכים לכל מי שתורת ה' ומצוות יקרות ללבו. שנאת עמי הארץ לתלמידי חכמים, זה מה שהיה שם. אש בעיניים, יריקה על ציבור ענק – החרדים לה' ולתורתו".

בעיתון האשימו את שקד בתוצאות הבחירות, "כולם זוכרים את הריצה העצמאית שלה ושל בנט בבחירות הראשונות, ריצה שרק הרסה את גוש הימין וזרקה כמעט ארבע מנדטים לפח הזבל. בהמשך, הוצבה במקום הראשון וגם כאן לא הביאה בשורה של ממש".

"בזכות החיבור שלה לימין והיותה חלק מהקואליציה בה חברים גם חרדים – היא חשפה השבוע במלוא הכיעור", נכתב עוד במאמר, ונטען כי "שקד לא צודקת: הציבור הישראלי, גם לא הדתי, רוצה לשמור ולשמר את ערכי היהדות ומסורת ישראל. גם מי שחילוני במוצהר, מזמין לסידור קידושין ולעריכת חופות רב – ועדיף חרדי, שיזכיר לו את בית אבא ומורשת סבא".

עוד תקפו ב'הדרך' את שקד בטענה כי "הצעקה הפופוליסטית של' שקד לא באה אלא ממקום כאוב של אי כניסה לקואליציה וקבלת תפקיד מיניסטריאלי. היהדות החרדית מבינה לרוחה, ואף ניסתה לעשות דבר או שניים עבורה".

בנוסף, בעיתון הובאו ציטוטים מ'גורמים בכירים המעורים בעבודת הוועדה למינוי דיינים' שטענו כי "שקד מנסה להציג את עצמה כמי שעומדת במילתה, אבל המציאות היא שפעם אחר פעם היא שיקרה לנו והפֵרה את כל הסיכומים שהיו. לפני כל כינוס ישבנו איתה במשך שעות על מנת לגבש רשימה מוסכמת של דיינים, על פי חלוקה הוגנת של שליש לכל מגזר".

"בכל הפעמים ברגע האמת שקד הפֵרה את הסיכומים ברגל גסה וניסתה לבצע מחטף בוועדה כשהיא מצביעה בניגוד לסיכומים המוקדמים", טען הגורם, שלדבריו "בכל פעם לאחר שהגענו להבנות, היא ניסתה לסגור 'דילים' עם אחדים מחברי הוועדה ולתקוע לנו סכין בגב. וכל זה מתוך מטרה למנות כל מיני אנשים לדיינות, אנשים פסולים ובלתי ראויים שכל חכמי וגדולי ישראל ובראשם מרן רבנו זצ"ל יצאו נגדם בחריפות, הוקיעו אותם וקבעו כי אסור למנות אותם לתפקיד".

עוד נטען, כי, "היא האחרונה שיכולה לבוא ולהטיף לנו על הוגנות והגינות אחרי ששיקרה לחברי הוועדה, לרבנים הראשיים ולכל הנוגעים בדבר וניסתה להפר את החלוקה שנקבעה בהוגנות. עצם העובדה שהיא וגם אחרים ב'ימינה' אומרים שהם מעדיפים שבראשות הוועדה יעמוד שר שהכריז בפומבי שהוא אוכל חמץ בפסח, שהצהיר שצריך למנות "דיינות" לבתי הדין הרבניים, מעידה כאלף עדים על שיקול הדעת הפסול שלה ועל הגישה הבעייתית שלה למינוי הדיינים".

תנועת ש"ס איילת שקד מפלגת ימינה עיתון הדרך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד