י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הגל השני בכנסת

הח"כ נמצא חיובי לקורונה; ח"כים ושרים ייכנסו לבידוד

אחרי שנהגו אובחן כחולה בנגיף הקורונה, גם ח"כ סמי אבו שחאדה עצמו מעדכן הלילה כי גם הוא נושא את הנגיף וקרא למי שהיו בסביבתו לא להקל ראש ולהיכנס לבידוד כנדרש | קצין הכנסת יבדוק מי היה בסביבתו בימים האחרונים, מה שעלול להשליך על הליכי החקיקה ובהם הנורבגי

הח"כ נמצא חיובי לקורונה; ח"כים ושרים ייכנסו לבידוד
ח"כ סמי אבו שחאדה צילום: דוברות הכנסת

דרמה במשכן הכנסת: חבר הכנסת סמי אבו שחאדה מ'הרשימה המשותפת', הודיע בדקות האחרונות כי הוא נמצא חיובי לקורונה, לאחר שנדבק מנהגו האישי - כעת יאלצו שרים וחברי כנסת להכנס לבידוד.

חבר הכנסת אבו שחאדה כתב בטוויטר: "קיבלתי לפני דקות ספורות את תוצאת בדיקת הקורונה שעשיתי היום - התוצאה חיובית. אני פונה לכל מי שהיה בסביבה הקרובה שלי בבקשה להיכנס לבידוד ולערוך בדיקה".

עוד הוא כתב, "אני מבקש מכולם להקפיד על להוראות משרד הבריאות, על כולנו להפנים שהמערכה עדיין לא הסתיימה. הוירוס קיים עדיין בינינו והחזרה כביכול לשגרה עוזרת לוירוס להתפשט בצורה גדולה ומהירה".

אבו שחאדה עם ח"כים במליאה. צילום: דוברות הכנסת

קצין הכנסת יצטרך לבדוק אילו ח"כים היו בסביבתו. כך למשל הח"כ נכח בישיבת סיעת 'הרשימה המשותפת' ביום שני, וכן בדיוני וועדות הכנסת והמליאה טרם שנכנס לבידוד, כשלצידו יושבים לא מעט חברי כנסת חרדים ובכירי הקואליציה, שייתכן ויאלצו להיכנס לבידוד, מה שישליך גם על סדר יומה של הכנסת בשבועיים הקרובים ובעיקר על עתידו של החוק הנורבגי שאמור להכניס ח"כים חדשים וכעת נותר לעקוב מתי יעלה להצבעה.

אבו שחאדה סיפר לכתבת 'כאן חדשות' יערה שפירא שאינו סימפטומטי בינתיים ומרגיש טוב.

קורונה בידוד ביתי סמי אבו שחאדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד