י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הזלזול בקורונה

הח"כית הפתיעה: דין תל אביב כדין בני ברק

"כשאני רואה את הזלזול בהנחיות כפי שקרה בימים האחרונים במסיבות על גגות מגדלי מגורים בתל אביב אני מתקוממת ומזדעזעת. אסור לנו לעשות איפה ואיפה", כך חברת הכנסת מ'ישראל ביתנו' שמשבחת לשם שינוי את החרדים ומבקרת את החילונים שמזלזלים בקורונה

הח"כית הפתיעה: דין תל אביב כדין בני ברק
חסיד גור עם מסיכה/זיקוקים צילום: דוד כהן/יוסי אלוני, פלאש 90

"דין תל אביב כדין בני ברק", כך חברת הכנסת יוליה מלינובסקי, אחת הקרובות ליו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן.

את הדברים המפתיעים כתבה בדף הפייסבוק שלה, בעקבות התיעודים המטרידים מהרחוב החילוני, שנראה מתנהג כאילו המגיפה חלפה. הח"כית שלא אחת תקפה והסיתה נגד הציבור החרדי כרוח המפקד מפתיעה וכותבת, "כולנו ראינו את ההשלכות של הניתוק החברתי ואת הסבל שחוו הציבור וההנהגה החרדית בגל הראשון של הקורונה. עם זאת, יאמר לזכותה של החברה החרדית שהיא הפנימה את המצב מהר מאוד למרות הניתוק התקשורתי והחברתי. השיפור המדהים ביחס של המגזר החרדי לעמידה בהנחיות והנהלים בשגרת הקורונה, הוא דוגמא ומופת לכלל האוכלוסייה".

לדבריה, "כשאני רואה את הזלזול בהנחיות כפי שקרה בימים האחרונים במסיבות על גגות מגדלי מגורים בתל אביב אני מתקוממת ומזדעזעת. אסור לנו לעשות איפה ואיפה".

היא מודה ומתוודה, "כפי שגופי התקשורת, עיתונאים מהמגזר, הציבור הישראלי ובכללם אני ידענו להתקומם על התנהלות המגזר החרדי בגל הראשון, אנחנו צריכים להתייחס בדיוק באותה חומרה גם להתנהלות כפי שראינו במסיבות בתל-אביב".

היא מספרת, "שלחתי מכתב ליו"ר ועדת הקורונה, חה"כ יפעת שאשא ביטון ולשר לבטחון פנים, אמיר אוחנה, כדי לקיים דיון בהול בנושא היחס להנחיות משרד הבריאות בשגרת הקורונה".

"זה לא מקובל בשום צורה שהמסיבות הראוותניות האלו מתקיימות במרחב העירוני עם גובה דציבלים שלא יבייש אף פסטיבל וזיקוקים בשמי העיר ללא שום התראה, בניגוד מוחלט לכללי איסור ההתקהלות של משרד הבריאות. תתארו לכם שבליל שבועות, מנייני הלימוד הנהוגים לאורך כל הלילה היו נערכים במרחב הציבורי עם שירים, תפילות וריקודים - איך היינו מגיבים?", תהתה.

ולסיום כותבת מלינובסקי, "ושוב אני אומרת אסור לעשות איפה ואיפה, מה שאנחנו מצפים שיקרה בבני ברק ובאלעד אנחנו צריכים לדרוש מכולם. דין תל אביב כדין בני ברק".

יוליה מילינובסקי ישראל ביתנו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד